معاون ارشاد مازندران خبر داد:اکران طرح‌های فرهنگی در فضای تبلیغاتی مازندران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: کانون‌های تبلیغاتی را مکلف کرده در تبلیغات محیطی، طرح‌های فرهنگی هم اکران کنند و این مسئله به عنوان یکی از شروط تمدید مجوز لحاظ شده است.
عباس زارع اظهار داشت: امروز تبلیغات به عنوان بازوی بی‌بدیل اطلاع‌رسانی شناخته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مباحث ظریف، حساس، پردامنه و تاثیرگذار در روابط، تبلیغات است، تصریح کرد: تبلیغات دارای ریشه و سابقه دیرینه است و در دنیای امروز، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان‌ کرد: در عصر حاضر، تبلیغات به عنوان یک مقوله و مبحث ارتباطی با مشخصه‌ها و معیارهایی مورد توجه است.
وی با بیان اینکه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران کانون‌های تبلیغاتی را مکلف کرده در تبلیغات محیطی، طرح‌های فرهنگی هم اکران کنند، افزود: این مسئله به عنوان یکی از شروط تمدید مجوز لحاظ شده است.
زارع با اشاره به اینکه بعضا دیده می‌شود که تابلوهای تبلیغاتی، شناسنامه ندارد، تصریح‌ کرد: تا 25 آذرماه به کانون‌های تبلیغاتی مهلت دادیم نسبت به شناسنامه‌دار کردن این تابلوها اقدام کنند.
وی گفت: تابلوهای تبلیغاتی باید دارای شماره تلفن، نام شهر و نام کانون تبلیغاتی مورد نظر باشند و بعد از مدت تعیین شده، طرح‌های تابلوهای تبلیغاتی که شناسنامه نداشته باشند با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، امحا می‌شوند.

اشتراک این خبر در :