معاون ارشاد مازندران خبر داد:اکران طرح‌های فرهنگی در فضای تبلیغاتی مازندران

image_pdfimage_print

معاون ارشاد مازندران خبر داد:اکران طرح‌های فرهنگی در فضای تبلیغاتی مازندران

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: کانون‌های تبلیغاتی را مکلف کرده در تبلیغات محیطی، طرح‌های فرهنگی هم اکران کنند و این مسئله به عنوان یکی از شروط تمدید مجوز لحاظ شده است.
عباس زارع اظهار داشت: امروز تبلیغات به عنوان بازوی بی‌بدیل اطلاع‌رسانی شناخته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مباحث ظریف، حساس، پردامنه و تاثیرگذار در روابط، تبلیغات است، تصریح کرد: تبلیغات دارای ریشه و سابقه دیرینه است و در دنیای امروز، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان‌ کرد: در عصر حاضر، تبلیغات به عنوان یک مقوله و مبحث ارتباطی با مشخصه‌ها و معیارهایی مورد توجه است.
وی با بیان اینکه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران کانون‌های تبلیغاتی را مکلف کرده در تبلیغات محیطی، طرح‌های فرهنگی هم اکران کنند، افزود: این مسئله به عنوان یکی از شروط تمدید مجوز لحاظ شده است.
زارع با اشاره به اینکه بعضا دیده می‌شود که تابلوهای تبلیغاتی، شناسنامه ندارد، تصریح‌ کرد: تا 25 آذرماه به کانون‌های تبلیغاتی مهلت دادیم نسبت به شناسنامه‌دار کردن این تابلوها اقدام کنند.
وی گفت: تابلوهای تبلیغاتی باید دارای شماره تلفن، نام شهر و نام کانون تبلیغاتی مورد نظر باشند و بعد از مدت تعیین شده، طرح‌های تابلوهای تبلیغاتی که شناسنامه نداشته باشند با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، امحا می‌شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo