اختصاصی کیاپرس –  با سلام و درود به روح پر فتوح امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و آرزوی طول عمر و سلامتی برای ولی امر مسلمین امام خامنه ای (حفظه الله) ، در این نوشتار سعی شده که با نگاهی متفاوت شیب ملایم تغییرات خط قرمزی انقلاب اسلامی طی بیش از سه دهه از لحظه آغازین تا به امروز مورد کنکاش قرار بگیرد . تغییرات محسوس و نامحسوسی که دلایل بسیار گوناگون و متعددی میتواند در شکل گیری آن به ایفای نقش پرداخته باشد .

پیروزی نهایی وقتی است که اسلام، به همه ابعاد و به همه احکامش در ایران پیاده شود؛ وپیروزی بالاتر آن که در همه اقطار عالم، اسلام حکومت کند .اسلام مایه سعادت بشر است . امام خمینی(ره)

۱۵ خرداد و ۱۷ شهریور , میدان ژاله و ۲۲ بهمن . مدرسه فیضیه و فداییان اسلام . تبعید و راهپیمایی های اساطیری ملت به تبعیت از فرامین امام امت . آبیاری نهال انقلاب با خونهای پاک سربازان در گهواره خمینی کبیر (ره) و جان دادن مبارزان نهضتش در شکنجه گاههای مخوف ساواک . مسیری که با هزینه های غیر قابل محاسبه مادی و معنی طی دوران کرد و رسید به ۲۲ بهمن ۵۷ حضرت روح الله .

به زیر کشیده شدن تمامی نمادهای بی دینی و فساد و لیبرالیسم و سنگرهای امپریالیسم فقط بخش کوچکی از آن اتفاق بزرگ بود .

پیروزی خون و ایمان بر شمشیر و شیطان .

آنطوری که امام امت فرمودند ما با دست خالی بر این قدرت فوق العاده شیطانی، که همه قدرتها دنبال او بودند، غلبه کردیم .

عبور فداییان حضرت روح الله (ره) از خوان اول ماموریت الهی تشکیل حکومت اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ رقم خورد و میلیونها عقیده و باور پاک قدم به مرحله بعدی نهاد .

وفاداری و از جان گذشتگی امت برای پیاده سازی دستورالعمل های اجرایی اسلام ناب به فرماندهی امام خمینی کبیر به حدی بود که جان دادن و شهادت در این ره آرزوی مقدس مردم انقلابی بود .

دشمن شکست خورده در نبرد دوم از مرکزیت نظام به مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی در کردستان و خوزستان و …. تغییر مسیر داده و با ریختن خونهای پاک پاسداران و ارتشیان و بسیجیان انقلاب اسلامی به دشمنی ریشه دار خود ادامه داد و در گام سوم نبرد سخت با راه اندازی جنگی همه جانبه دهها کشور خونریز و متخاصم را به نبردی نابرابر با حکومت نوپای انقلاب اسلامی گسیل داشت .

ذوالفقاری و خرمشهر , شلمچه و دهلاویه , ماووت و تپه های الله اکبر شد سکوی پرواز   حسین خرازی و حاج همت مسیح بروجردی ها , برادر محسن و لباس سبز پاسداران روح الله , روزهایی از تاریخ معاصر جمهوری اسلامی که ساعت به ساعت آن را میتوان با نام یک شهید خونین کفن از کربلای ۴ و بیت المقدس و والفجر ۸ نام گذاری کرد .

براستی عجب دهه ایست دهه شصت ,

سخن از مردمیست که بر روی آرم سپاه دست میکشیدند تا شفا بگیرند و ریز ترین تحرکات فرهنگی دشمن با شدیدترین عکس العمل های انقلابی همین مردم پاسخ داده میشد .

مدیرانی ارزشی و دارای مرزبندی که اتاق های کارشان در دهه شصت بوی خاکریز و کربلای ۵ میداد .

ادارات و سازمان ها و نهادهای جمهوری اسلامی که در راهروهایشان ارزش ها ارزش بود و ضد ارزش ها ضد ارزش , براستی ” مرزبندی ” عجب کلمه عجیب و پر معناییست . یکی از کلمات محوری مدنظر امام خامنه ای و حضرت روح الله (ره)

دهه شصت جمهوری اسلامی با هزاران هزار ایثار و فداکاری و روایت های عاشورایی از حبیب ابن مظاهر های خمینی کبیر (ره) هم به روزهای واپسین خود نزدیک میشد .

دشمنان اهریمنی انقلاب در مرحله سوم از نبرد سخت کار را به امضای قطعنامه زهرآلود ۵۹۸ رسانده و نبرد دامنه دار با زیرساخت های فرهنگ شهادت طلبی را از خاکریزهای شنی و فیزیکی به مسیری جدید و ناشناخته سوق دادند .

خدا میداند خاکریزهای فاو و جفیر و خیبر و کیسه های شنی آنها شاهد و ناظر چه اتفاقات ماورایی و آسمانی ایی بوده اند .

ای کاش میشد با این خاکریزهای مقدس مصاحبه ای انجام داد  و این خاکهای تفتیده زبان به سخن میگشودند و از بی سیم چی ها و تک تیراندازها و نمازشب های درون سنگر برایمان میگفتند .

خاکریزهایی که خاکریزهای فرهنگی و عقیدتی و انقلابی جمهوری اسلامی به شمار می رفتند .

خاکریزهایی که بسیاریشان آخرین مامن و سکوی پرواز سربازان و بسیجیان و پاسداران و ارتشیان خمینی کبیر بودند و با خونهای پاک آنها درآمیخته شده اند .

خرداد ۱۳۶۸ خرداد پیوستن امام شهدا به فداییان سفر کرده اش در بهشت برین رقم خورد و خمینی کبیر از بین ما زمینیان هجرت کرد .

انرژی قدوسی خون های شهدا و یاوران و حامیان واقعی انقلاب ارزشمند اسلامی سکان هدایت کشتی انقلاب را به دستان مقدس یار عاشورایی و بی همتای امام خمینی سپرد .

حضرت سید علی خامنه ای (حفظه ا…) که خود نیز از یادگاران جبهه ایثار و شهادت و فقاهت و از محوری ترین محور های حاکمیتی جمهوری اسلامی به شمار میرفت فرماندهی این حرکت عظیم را به عهده گرفتند .

دهه دوم انقلاب اسلامی و دهه تغییرات اساسی و بنیادین در تاکتیکهای نبرد و مبارزه دشمنان اهریمنی با زیرساختهای جمهوری اسلامی .

اتاق های فکر متعدد دشمنان انقلاب مسیر نبرد را از مبارزه سخت به مبارزه نرم تغییر داده و به طور کلی مختصات تهاجم را دچار دگرگونی کردند .

شاید بتوان از واژه   خنثی سازی به عنوان یکی از مهمترین کلید واژه های عملیاتی جبهه جهانی ضد انقلاب اسلامی نام برد .

خنثی سازی سازمان یافته همه خاکریزهای فرهنگی , اعتقادی و اجتماعی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران .

شناسایی و بررسی مصادیق ارزشی و انقلابی و البته بنیادین جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفته و برای کلمه به کلمه آن پروژه و اتاق عملیات تشکیل شد .

حجاب و عفاف , حیا و متانت , پوشش و مدل موی سر , شناخت ذائقه ها و رویکردهای عرفی و فرهنگی مردم ما , غیرت و ناموس و مردانگی , خانواده و چهارچوب های بنیادین و خط قرمزی آن , باور و اعتقادات دینی و مذهبی , ازدواج و بقای نسل  نسلهای انقلاب اسلامی , و در یک کلام   خنثی سازی همه چیز , صاف کردن همه خاکریزهایی که از آنها به عنوان خاکریزهای بقا در فرهنگ ایثار و شهادت و اسلام و معنویت و سلامت جسم و روح نام برده میشد .

اوایل دهه هفتاد و حرکت آهسته و پیوسته جریانهای دارای خط فکری لیبرال و غرب زده در غالب مباحث ژورنالیستی و نوشتاری در روزنامه ها و مجلات آغازگر محسوس این نبرد نرم به شمار میرود که در ادامه با پررنگ شدن این تحرکات و کشانده شدنش به دانشگاهها و مجامع علمی و سیاسی مصادیق نبرد فرهنگی و اجتماعی رفتاری محسوس و آشکارا به خود میگیرد .

۱۸ تیر و ۱۸ تیرهایی که میتوان از آنها به عنوان اولین بخش از مصادیق بارز مبارزه و تقابل عملی و آشکار میدانی در دهه ۷۰ به عنوان اولین دهه بعد از دهه شهادت و ایثار یاد کرد .

البته نباید این موضوع را انکار کرد که پوست اندازی و تغییرات رفتاری محسوس در برخی از پیشگامان انقلاب ۵۷ نقشی اساسی در هجمه های میدانی و ساختار شکنانه در دهه ۷۰ ایفا کرد .

در گذار از دهه به اصطلاح سازندگی و تغییر !! پا به دهه ۸۰ گذاشتیم و انقلاب اسلامی در از دست دادن خاکریزهای قرمز رنگ و آرمانی سرعت بیشتری به ثمن حضور و نفوذ برخی نا اهلان به خود دید .

دهه هشتاد را میتوان دهه علنی شدن مبارزه و دشمنی و براندازی نرم نامید . دهه تغییر رنگ ذایقه ها و دهه عملیاتی شدن هجمه های خانمانسوز مجازی .

هارمونی غم انگیز تغییر و دگرگونی در سرزمین همت و باکری و حاج حسین خرازی ها از ظاهر و پوشش و اتفاقات بد در فضای آشکارا تا ایده و فکر و اتفاقات بسیار ناگوار فضای غیر آشکارا .

حضور و نفوذ و حرکت خزنده و مرگبار دیش های مخرب ماهواره بر فراز پشت بام های جمهوری اسلامی در سرزمینی که پشت بام هایش را در دهه ۶۰ با ذکر الله اکبر میشد به یاد آورد .

دهه ۸۰ را میتوان دهه جهش دشمنان قسم خورده انقلاب حضرت روح الله و مقام عظمای ولایت در پروژه نبرد نرم در جهت براندازی نظام قلمداد کرد .

فتح سازمان دهی شده خاکریزهای انقلاب اسلامی در حوزه های اقتصادی – اجتماعی – فرهنگی و عقیدتی .

خاکریزهای آرمانی ما در جبهه اقتصادی در منکر دانستن رشوه و ربا و نزول و کسب حرام و سرمایه گذاری شدید و کلان دشمن در تغییر ذایقه ما در این مصادیق بارز اقتصادی انقلاب اسلامی از جمله تحرکات موثر معاندین در این حوزه بود .

شناسایی و دستگیری افراد فعال در پرونده های کلان فساد و ارتشا در حوزه اقتصاد توسط سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) و دستگاه قدرتمند و انقلابی قضایی نظام مقدسمان در دهه ۸۰ و ۹۰   به عنوان بارز ترین مصادیق نفوذ برخی نااهلان در سنگر های اقتصادی انقلاب اسلامی به شمار میرود که متاسفانه این مجرمین با تحرکات حرام و مجرمانه خود در پرونده های چند هزار میلیاردی و به تبع آن رسانه ای شدن این مباحث توسط رسانه های بیگانه و برخی دشمنان خودی به بخشی از اعتقاد و اعتماد مردم عزیزمان به مسولین خدشه وارد کردند .

گسترش و تعدد شبکه های مخرب و برانداز ماهواره ای که متاسفانه به ثمن کوته نگری و تعلل و بعضا خیانت سازمان یافته برخی افراد  در کشور فراگیر شدو و و به تبع آن پخش دهها سریال مخرب و خانمان سوز و هدف دار , فضای اعتماد و سلامت و وفاداری خانواده ها را نشانه رفته و کشته و زخمی های زیادی را از ما در این حوزه گرفت .

امواج خانمانسوز دهها شبکه فارسی زبان معاند و برانداز از اروپا و آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس و ترکیه و …. ضربات مهلک و بعضا جبران ناپذیری را طی دهه های ۸۰ و ۹۰ بر پیکره فرهنگی اعتقادی کشورمان وارد کرد .

دشمان قسم خورده و قدرتمند و البته صبوری که در راستای پیاده سازی اهداف پروژه خنثی سازی ۲ خاکریز بسیار مهم و راهبردی عفاف و حجاب  در جمهوری اسلامی فقط در بخش از بین بردن و ضد ارزش کردن پوششی با نام چادر و به تبع آن ارزشمند کردن پوششی با نام مانتوی باز   برای باز کردن مانتوهای زنان و بانوان جمهوری اسلامی به ازای هر دکمه چند سال صبر و سرمایه گذاری کرده و بالاخره در اواخر سال ۹۳ و اوایل سال ۹۴ شمسی موفق به باز نگه داشتن مانتو ها و عادی سازی پوششهایی در غالب ساپورت های شیشه ای و بدن نما با مانتو های کاملا باز شدند که البته هیچ کدام از این اتفاقات فرهنگی غم انگیز و بسیار قابل تامل که در بخش های فارسی بی بی سی و صدای آمریکا و بسیاری از شبکه ها و خبرگذاری های بین المللی   مورد بررسی قرار گرفت , اتفاقی و سهوی نبوده و تمامی این تحرکات خزنده و براندازانه دارای پروژه های طراحی شده توسط اتاق های فکر دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی بوده است . دشمنانی که برای کودکان در گهواره ما نیز برنامه ریزی های بلند مدت و کلانی انجام داده اند .

در واقع میتوان اینطور عنوان نمود که استکبار جهانی و اتاق های فکرشان با طراحی های بسیار دقیق و سرمایه گذاری های بسیار کلان مسیر نبرد و مبارزه نرم را برای فتح خاکریزهای اعتقادی و انقلابی جمهوری اسلامی بسیار موثر و موفق تر از نبرد سخت و جنگ مسلحانه با جوانان مومن و انقلابی دانسته و به این واقعیت پی برده اند که اگر در مبارزه خود در جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانند یک جوان ایرانی را از مسیر سلامت جسم و روح به مسیر اعتیاد و شبکه های ماهواره ای و مباحث ضد اخلاقی سوق دهند قطعا نتیجه بهتری خواهند گرفت تا اینکه بخواهند در جنگی مسلحانه همان جوان را کشته و از او یک شهید بسازد . شهیدی که ریخته شدن خونش میتواند دهها باور انقلابی و پاک را از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کرده و موجب گسترش و تبلیغ فرهنگ شهادت طلبی و مبارزه و جهاد فی سبیل الله شود .

دهه نود را می توان دهه نبرد آخرالزمانی شیاطین و جریانهایی نامید که با عملیات های سازمان یافته خود با عناوینی چون   وایبر و لاین و   واتس آپ   و تلگرام و …. تهاجمی همه جانبه و فراگیر بر علیه کلمه مقدس جمهوری اسلامی ایران را آغاز نموده و تمامی آنچه تمامیت ما نامیده میشود را هدف گرفته است .

میتوان خیلی مختصر و مفید اینگونه عنوان کرد که عفاف و حجاب ۲ خاکریز راهبردی و خط قرمزی جمهوری اسلامیست که طی سالهای متمادی آماج شدیدترین حملات و تک های سازمان یافته جریانهای برانداز قرار گرفته است.

و اما سخنی دلسوزانه و خالصانه با دست اندرکاران و مسولین نظام با خون آبیاری شده جمهوری اسلامی .

پست ها و جایگاههای سازمانی شما بزرگواران به عنوان سنگرهای مقدس خدمت در جمهوری اسلامی ماحصل و ثمره ریخته شدن خونهای پاک جوانان و شیرمردان سرزمینیست که حضرت روح الله (ره) در مورد آنان گفت * خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلاست و حضرت امام سید علی خامنه ای (حفظه الله ) در موردشان فرمودند     شهداى ما مظهر عقلانیت دینى و مدافع حقانیت و عدالت بودند. شهدای گلگون کفنی که اگر از جان شیرین و عزیز خود نمیگذشتند و با سربند یا مهدی و یا زهرا به خط مقدم نبرد با صدامیان نمیرفتند شاید امروز استانداران و فرمانداران شهر های ما از اعضای حزب بعث انتخاب میشدند .

ان شالله امیدواریم به مدد امدادهای غیبی حضرت ولی عصر (عج) و اجرای فرامین و فرمایشات حکیمانه و مدبرانه و البته راهبردی مقام معظم رهبری به عنوان ستون خیمه انقلاب اسلامی مسولین خدوم نظام مقدسمان در حوزه حفظ خاکریزهای بسیار ارزشمند و سرنوشت ساز کشورمان در همه حوزه های فرهنگی – اقتصادی – اجتماعی و سیاسی ممارست و تلاش بیشتری از خود نشان دهند .

خاکریز

امیر نیک افروز فرزند شهید حمید نیک افروز

والسلام

اشتراک این خبر در :