غلامرضا بهروان امروز بیان داشت: فوتبال ایران حرفه‌ای است و باید همچون کشورها در حق پخش حرفه‌ای عمل کند.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما موظف است همچون دیگر کشورها در قابل پخش فوتبال مبلغی به فدراسیون پول واریز کند، تصریح کرد: حق پخش از صداوسیما کمک برای فوتبال کشور به ویژه برای باشگاه‌های فوتبال کشور است.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال کشور به مشکلات مالی بیشتر باشگاه‌های ایران اشاره کرد و اذعان داشت: با پرداخت حق پخش صداوسیما به فدراسیون تا حدود زیادی مشکلات مالی فوتبال کشورمان برطرف می‌شود.

بهروان گفت: فدراسیون فوتبال همچنان پیگیر قضیه است و تا مشخص نشدن وضعیت مالی از دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه‌های فوتبال جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه فوتبال رشته اثرگذار در کشورهای مختلف است، بیان داشت: فوتبال برخلاف دیگر رشته‌های ورزشی است و تا حدودی زیادی حکومت‌ها پشت فوتبال پنهان شدند.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال کشورمان با بیان اینکه فوتبال پدیده ملت‌سازی کشورها تبدیل شده است، ابراز داشت: جام جهانی 2014 در برزیل بهانه‌ای شد تا شادی و خوشحالی مردم را حتی با شکست مقابل آرژانتین شاهد باشیم.

بهروان با بیان اینکه مدیریت باشگاه‌ها در فوتبال ایران ضعیف است، افزود: مدیریت باشگاه‌ها باید یک برنامه 15 تا 20 ساله ارائه دهند تا باشگاه مورد نظر به موفقیت لازم برسد.

وی در پایان با اشاره به اینکه باشگاه‌ها حال حاضر فوتبال ایران سازنده نیستند، اظهار داشت: از نظر بازیکن‌سازی و استعدادپروری باشگاه‌ها ایران هیچ برنامه‌ای در تیم‌های پایه ندارند.فارس

اشتراک این خبر در :