آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، از تصویب سه منطقه آزاد در استان مازندران خبر داد و گفت: این اقدام برای رشد استان بسیار اثرگذار است.

وی در جمع خبرنگاران در ساری، با بیان اینکه همه برای تقویت نظام و انقلاب اسلامی مسؤولیت داریم، اظهار کرد: از فعالیت‌های تولیدی و فرهنگی در استان مازندران حمایت می‌کنم.

لاریجانی در خصوص حضور خود در استان مازندران گفت: در برنامه‌های مختلف در استان حضور پیدا کردم و اینکه گفته می‌شود چندین وقت در استان حضور نداشتم اغراق است.

وی در ادامه به نقش رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه اگر در چهارچوب خودش عمل کند در شفاف سازی و جلوگیری از فساد نقش برجسته دارد اما ممکن است نکته منفی داشته باشد.

لاریجانی همچنین به فعالیت خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: در این چند سال تحولی در مجمع تشخیص صورت گرفته؛ در مقام تقنین تحقیق‌های زیادی انجام می‌شود و کمیته‌های متعددی مواردی را که تشخیص کشور است را بررسی می‌کنند.

وی دو کار مهم انجام شده برای استان مازندران را تصویب سه منطقه آزاد و تحول در بحث نظارت عنوان کرد.

لاریجانی در پایان از فعالان رسانه‌ای خواست که برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند و گفت: حضور در انتخابات در اقتدار و امنیت ملی ما بسیار موثر است.

اشتراک این خبر در :