jalese-ostandar-31-tir-93-5

 

نشست هم اندیشی خبرنگاران اهل چهاردانگه شهرستان ساری با استاندار مازندران در دفتر استاندار برگزار شد و خبرنگاران به بیان دغدغه ها و دیدگاه های خود در حوزه های مختلف گردشگری، جاده، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی و…پرداختند.

استاندار مازندران در این نشست  با بیان اینکه برای رفع مشکلات در چهاردانگه مازندران نیاز به هم‌اندیشی با رسانه‌ها داریم، گفت: برای رفع توسعه این منطقه  نیاز به دسته‌بندی و طبقه‌بندی مشکلات داریم.
وی، با اعلام اینکه ظرفیت مناسبی در بخش چهاردانگه مازندران وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه این بخش باید استفاده کرد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه  در انتخاب بخش خصوصی نیز باید دقت نظر داشته باشیم که از جنس مردم و دلسوز باشند، اظهارداشت:  برای توسعه کشاورزی این بخش نیاز به بازنگری اساسی  و به برون‌سپاری و استفاده از ظرفیت مردمی  دارد.

فلاح درباره ایجاد راه در منطقه چهاردانگه مازندران گفت: در سال جاری اعتباری حدود 4 میلیارد تومان برای فاز نخست جاده ساری به کیاسر در نظر گرفته شد و با توجه به قرار گرفتن بهسازی این مسیر در ردیف بودجه‌ای کشور اعتبار بهسازی راه این مسیر سالیانه تامین می‌شود که اتفاق خوبی است که برای راه در این بخش افتاد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به انتقال زباله در منطقه چهاردانگه مازندران گفت: سوء مدیریت در گذشته سبب انتقال زباله از ساری به منطقه شد و بنده نیز معتقدم که طبیعت بکر این منطقه دچار دستخوش شد و با ایجاد دستگاه زباله‌سوز در ساری این مشکل نیز رفع می‌شود.

وی گفت: بعد از راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز در ساری باید زمینه جمع‌آوری همه زباله در این منطقه فراهم شود و دیگر روند انتقال زباله به این منطقه ادامه پیدا نکند.

فلاح درباره اقدامات انجام شده در چشمه سورت گفت: اقداماتی در این زمینه انجام شد ولی کافی نیست و این منطقه بکر نباید نادیده گرفته شود.

استاندار مازندران در خصوص مشکل آب شرب منطقه بالادست چهاردانگه مازندران  ضمن قول مساعد برای رفع این مشکل در منطقه چهاردانگه گفت: مشکل را به صورت ویژه پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنم.
وی خواستار برگزاری این جلسات به صورت ماهیانه شد تا نسبت به رفع مشکلات و ایجاد فرصت شغلی مناسب در بخش اقدام شود.

       

 

اشتراک این خبر در :