مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در آیین آغاز به کار نمایشگاه عکس عاشورایی در حوزه هنری مازندران، اظهار داشت: عکس عاشورایی دارای جایگاه رفیع و بلندی است.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با بیان اینکه عکس عاشورایی نیازمند نگاه ویژه است، افزود: موظف هستیم فرهنگ غنی عاشورایی را به افکار عمومی برسانیم.

 

وی با اشاره به حضور 20 میلیونی عاشوراییان در کربلا و مراسم اربعین امام حسین(ع)، گفت: این حضور برای رسانه‌های غربی، سبب تعجب بود که بعد از گذشت قرن‌های متمادی اما هنوز دلدادگان ائمه، چنین حضوری را رقم می‌زنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این نمایشگاه هر اندازه بازدیدکننده داشته باشد ارزشمند است، تصریح کرد: هر حرکت هرچند کوتاه باشد می‌تواند تحول عاشورایی ایجاد کند.

دبیر اجرایی نمایشگاه عکس عاشورایی نیز اظهار داشت: 650 عکس از سراسر کشور به دبیرخانه عکس عاشورایی ارسال شد و از این میان، 160 عکس انتخاب و برای هر استان 40 عکس برای برگزاری نمایشگاه ارسال شد.

شیدالله احمدی افزود: این نمایشگاه به یاد 72 شهید کربلا در 72 نقطه از کشور برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نمایشگاه عکس عاشورایی از امروز تا 27 آذرماه از ساعت هشت صبح تا 16 در محل نمایشگاه‌های حوزه هنری مازندران دائر است.

اشتراک این خبر در :