افتتاح نمايشگاه اقتصاد مقاومتي به مناسب هفته بسيج با حضور استاندار مازندران

 
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج مازندران روز دوشنبه همزمان با هفته بسیج با حضور استاندار در محل سالن سلمان هراتی واقع در میدان امام ساری گشایش یافت.

در این نمایشگاه که بیش از 60 غرفه دارد ، انواع محصولات کشاورزی که با روش های نوین در استان مازندران کشت و تولید می شود به نمایش گذاشته شده است.

تولید صنعتی و بهداشتی انواع ماکیان محلی از جمله اردک و مرغ های محلی ، قارچ ، بلدرچین ، برنج محلی ، ترشیجات و سبزیجات ، گل و گیاه ، کود های عالی و بیولوژیکی از جمله غرفه های اقتصادی مقاومتی در این نمایشگاه است.

بسیاری از غرفه های تولید محصولات کشاورزی با همکاری بسیج سازندگی مازندران با هدف تحقق بخشیدن به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی برپا شده است.

‘ربیع فلاح ‘ استاندار مازندران در بازدید از این غرفه ها ،از اقتصاد مقاومتی به عنوان مهم ترین راهکار مقابله علیه تحریم ها یاد کرد و گفت : بسیج و تفکر بسیجی ترویج دهنده اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است.

وی بر لزوم فعالیت های اقتصادی بر مبنی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود : فعالیت های کشاورزی مازندران ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال را بر مبنای اقتصاد مقاومتی را دارد.

اشتراک این خبر در :