معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری همایش منشور عزت در 18 بقعه متبرکه مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی  با بیان اینکه حضرت زینب کبری الگوی صبر، پایداری و ولایت‌مداری است ادامه داد: زنان امروز ما نیازمند الگوی فاطمی و زینبی هستند و باید با صبر، پایداری و ولایت‌مداری ایشان را الگوی خودمان قرار داده و گوش به فرمان ولایت باشند.

وی  تصریح کرد: با توجه به همزمانی ورود کاروان اهل بیت(ع) به شهر شام در اول ماه صفر‌المظفر برنامه‌های مذهبی و سوگواری در امامزادگان مازندران اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری همایش منشور عزت در 18 بقعه متبرکه مازندران خبر داد و گفت: همایش استانی منشور عزت فردا همزمان با یک صفر در امامزاده قاسم(ع) بابل و با سخنرانی حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل برگزار می‌شود.

قربانی از حضور سخنرانان مطرح و آگاه ملی، استانی و شهرستانی در این همایش خبر داد و عنوان کرد: در جهت ارتقای کیفیت همایش از قاریان، مداحان، سخنرانان و خطبه‌خوانان توانمند و مسلط به معارف این دو خطبه استفاده و بهره‌گیری می‌شود.

وی گفت: همان گونه که حضرت زینب(س) در دفاع از اسلام و دین الهی شریک امام حسین(ع) بود، بانوان عاشورایی جامعه امروز نیز باید برای داشتن جامعه‌ای دینی تلاش کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: مادران و خواهران اکنون باید زینبی عمل کنند چرا که زینب حامی خون شهدا بوده است و حضرت زینب نهضت خونین عاشورا و انقلاب اسلامی کربلا را به ثبت رساند.

اشتراک این خبر در :