تفكر و فرهنگ بسيجي راه برون رفت از بسياري مشكلات است
 ا ستاندار مازندران در تجمع با شكوه مقاومت بسيجيان شهرستان بابل، گفت: دولت تدبير و اميد با تجربيات گرانقدر بخشي از مشكلات را مرتفع نموده و در اين راستا اقتصاد مقاومتي به عنوان حركتي انقلابي و سازنده مي تواند ما را از بسياري مشكلات رهايي بخشد .
ربيع فلاح جلودار از بسيج به عنوان آرماني ترين نيروي نظامي جهان ياد كرد و گفت : بسيج مامن و پناهگاه مردم بوده است و از مرزهاي اخلاق و معرفت مردم هميشه دفاع كرده است .

وي با اشاره به فعاليت 3200 پايگاه بسيج در مازندران افزود : بسيج مكتب نظامي توامان با معرفت و اخلاق و متعلق به همه زمانها و مكانهاست.
مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد : امروز راه برون رفت از بسياري از مشكلات تفكر و فرهنگ بسيجي و مديريت جهادي است و انتظار داريم با همت همه بسيجيان و با همدلي و همفكري همه نيروهاي دلسوز نظام مشكلات را مرتفع نمائيم .
وي تاكيد كرد : دولت تدبير و اميد همواره پيرو منويات مقام معظم رهبري بوده است و در تحقق اهداف دولت به ظرفيت عظيم و ارزشمند بسيج نيازمنديم .
ربيع فلاح از ايران اسلامي به عنوان امن ترين كشور جهان ياد كرد و گفت : امروز در سايه حضور ارزشمند بسيج در همه عرصه ها كشور ما به عنوان يكي از امن ترين كشورهاي جهان مورد توجه است .
فلاح افزود : الحمدلله شاخص هاي اقتصادي مازندران رو به رشد است و زمينه هاي تحولات لازم در زيرساختها و بخش هاي اقتصادي استان در حال انجام است .
وي ترويج فرهنگ بسيجي و مديريت جهادي را خواستار شد و از همه بسيجيان خواست با مشاركت در همه عرصه ها به كمك دولت و مسئولين بيايند.

 

اشتراک این خبر در :