خبرگزاری فارس: آغاز مرحله دوم طرح حمایت غذایی از نیازمندان مازندرانی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز دومین مرحله طرح حمایت غذایی برای افراد نیازمند در استان خبر داد.

علی بابایی‌کارنامی  افزود: مشمولان این طرح کسانی هستند که در مرحله قبل کارت بانکی آنها شارژ شده و افراد جدید تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از طریق پیامک و یا تماس تلفنی مددکاران اطلاع‌رسانی می‌شوند.

وی،  با اشاره به اعتبار چهار ماهه کارت‌ها، تصریح کرد: هیچ لزومی به مراجعه در روزهای نخست نیست و کالاها ظرف مدت چهار ماه به طور مستمر در فروشگاه‌ها و تعاونی‌های از قبل مشخص شده توزیع می‌شوند.

بابایی  اظهار داشت: کالایی که مددجویان می‌توانند خرید کنند شامل گوشت، مرغ، روغن، برنج، حبوبات، لبنیات، خرما و رب گوجه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: هیچ یک از مددجویان جدید قبل از دریافت پیامک و یا تماس تلفنی مددکاران به فروشگاه‌ها مراجعه نکنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: مددجویان در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می‌توانند به مددکاران بهزیستی و کمیته امداد استان مراجعه کنند.

بابایی کارنامی یادآور شد: حمایت دولت از اقشار محروم جامعه فقط شامل سبد غذایی نیست، برخی از اقشار جامعه ممکن است نیاز به آموزش در زمینه‌های مختلف داشته باشند که دولت برای این گونه از مسائل هم برنامه‌ریزی دارد.

اشتراک این خبر در :