عصر امروز با حضور گروه ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست هماهنگی ارزیابی عملکرد اداره کل در سالن اجتماعات ساختمان شهید علیرضا نوری این اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: امتیاز این اداره کل در ارزیابی عملکرد 917 بوده و در درجه عالی قرار دارد البته باید بگوییم که با توجه به پیشرفت های قابل ملاحظه هنوز راضی نیستیم.
وی افزود: نتایج ارزیابی عملکرد برای ما بسیار مهم است و همیشه سعی داریم از نتایج آن درس بگیریم و نقایص خود را برطرف سازیم و به سوی جلو حرکت کنیم. بانک‌های مازندران برای ایجاد اشتغال همکاری کنند
بابایی کارنامی با اشاره به آغاز فعالیت بخش رسیدگی به شکایات و پرسش و پاسخ سایت این اداره کل اظهار داشت: این سامانه با هدف ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد فعال گردیده و سعی داریم با این کار بخشی از مشکلات مردم شریف استان را رفع نماییم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تصریح کرد: مردم عزیز می توانند با مشاهده هر گونه نقصی در عملکرد این اداره کل و ادارات تابعه و همچنین جهت اطلاع از موضوعات دارای ابهام به این سامانه مراجعه و شکایات و یا پرسش های خود را ثبت نمایند.
وی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز با مراجعه به سایت این اداره کل به آدرس mazandaran.mcls.gov.ir و کلیک بر روی بخش رسیدگی به شکایات و پرسش و پاسخ به صورت تمام الکترونیکی مسائل خود را ثبت نمایند و از طریق بخش پیگیری جواب خود را دریافت نمایند.
در ادامه این جلسه مهندس فرمانی رئیس گروه ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طی سخنانی گفت: ارزیابی عملکرد با استفاده از بررسی شاخص های عمومی و تخصصی، پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع و بازرسی از وظایف گروه ارزیابی عملکرد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشد که به دقت این مهم را به انجام خواهیم رساند.
وی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی از کارهای اصلی گروه در بازرسی های ادواری می باشد، اظهار داشت: بررسی عملکرد ادارات اجرایی و میزان تطبیق آن با قوانین برای ما بسیار اهمیت دارد که البته شیوه نامه های آن توسط معاونت های تخصصی ابتدای هر سال ابلاغ می گردد.
رییس گروه ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان ضمن عرض خسته نباشید به کارکنان اداره کل مازندران، خاطر نشان کرد: بررسی نقاط قوت و نوآوری های موجود در این اداره کل، شناسایی افراد با استعداد و نوآور ، اصلاح و بهبود فرآیند انجام کار و سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، از اهداف مهم گروه مدیریت عملکرد در این سفر می باشد.

اشتراک این خبر در :