خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران تا 2 سال آینده

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه هیئت امنا پارک موزه دفاع مقدس مازندران گفت: زمینه بهره‌برداری از فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران باید در برنامه مدون تا دو سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

سردار عبدالله ملکی  با بیان اینکه  نزدیک به 13 هکتار زمین در طرح قرار دارد افزود: برخی از عرصه‌ها از طرح خارج و برای خرید زمین از اشخاص نیز باید برنامه مدونی تدوین شود.

وی، خواستار تعیین‌ تکلیف اعتبار برای خرید زمین اشخاص عنوان کرد و گفت: افرادی که در این منطقه حضور دارند باید از بلاتکیلفی خارج شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  درباره ایجاد دفاتر پارک موزه دفاع مقدس در شهرهای استان گفت: این دفاتر در شهرهای استان ایجاد شد نیاز به کمک دارد که نیاز به همکاری فرمانداران داریم.

ملکی خاطرنشان کرد: انتظارات این ستاد از دستگاه‌ها مشخص شد و برنامه‌ها را به نمایندگان ابلاغ می‌کنیم.

این مسئول درباره واگذاری ساختمان آب‌منطقه‌ای به پارک موزه دفاع مقدس مازندران، ادامه داد: با پیگیری انجام شده احساس می‌شود که همکاری مناسبی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: جلسات متعددی در این زمینه داشتیم، مسئول آب منطقه‌ای چندین بار به ما قول همکاری داد و برای اجرایی کردن نیاز به همکاری مناسب و تعیین وقت مناسب انجام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران درباره ساماندهی برای بازگشایی مسیر پارک موزه دفاع مقدس مازندران گفت: این موضوع نیاز به اقدام عملی داریم و برای اجرایی کردن نیاز به همکاری شورا و شهرداری داریم.

اشتراک این خبر در :