کیاپرس به نقل از قائم آنلاین، رئیس شورای شهر قائم‌شهر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار داشت: قائم‌شهر قطب ورزش استان و حتی کشور است و در این راستا مدیران ارشد استانی و کشوری باید در اختصاص اعتبارات به این شهرستان توجه بیشتری کنند.http://www.qaemonline.ir/uploads/images/hst_post_20585.jpg

مهدی ابراهیمی ضمن گلایه از صداوسیمای مرکز مازندران افزود: متاسفانه مسابقات نساجی مازندران به شکل زنده از شبکه استانی پخش نمی‌شود و نگاه ویژه این شبکه فقط به پخش مسابقات فوتبال شهر ساری است.

وی اذعان کرد: رسانه ملی باید در پخش مسابقات بی‌طرف باشد اما این در حالی‌ست که شبکه تبرستان نسبت به پخش مسابقات نساجی کم لطف است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قائم‌شهر ابراز داشت: همچنین سازمان ورزش و جوانان استان باید توجه ویژه ای به شهر پهلوان پرور و قهرمان خیز قائم‌شهر داشته باشد تا پهلوانان و قهرمانان بیشتری در آینده پرورش یابند.

در ادامه‌ این جلسه، بهنام طیبی با اشاره به اینکه خانواده‌ها در قهرمانی ورزشکاران سهم بسزایی دارند، افزود: متاسفانه خانواده‌ها بار مالی ورزشکاران خود را به دوش می‌کشند تا فرزندان آنها برای کشور افتخار آفرینی کنند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قائم‌شهر ادامه داد: در عرصه جهانی هر کجا که اختلافاتی وجود داشته باشد، میادین ورزشی هستند که می‌توانند گره‌های کور سیاسی را بگشایند.

وی تاکید کرد: قهرمانان الگوهای نسل جدید هستند و ما باید تلاش کنیم تا این الگوها در جامعه رشد و نمو پیدا کند.

طیبی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی در رابطه با خصوصی سازی در امر ورزش گفت: متاسفانه طی چند سال گذشته، مازندران 95 درصد از امکانات عمومی ورزشی خود را به بخش خصوصی واگذار کرد، اما مردم توان مالی پرداخت به بخش خصوصی را ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در پایان گفت: باید سالنی برای هیئت‌های ورزشی مهیا شود تا آنها بتوانند در آن مسابقات و تمرینات خود را انجام دهند.

اشتراک این خبر در :