خبرگزاری فارس: اخذ مجوز تمام رشته‎های تخصصی دندانپزشکی در بابل

رئیس دانشکده دندانپزشکی بابل با اشاره به اینکه ساخت و تجهیز این دانشکده با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: این مرکز آموزشی با زیربنایی بالغ بر  450 مترمربع دارای امکاناتی چون واحد آموزشی، سمعی و بصری، کتابخانه، دفتر مجله، مدیریت پژوهشی و دیگر واحدهای مورد نیاز است.

احسان موعودی در مراسم افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده دندانپزشکی بابل گفت: دانشگاه دندانپزشکی به دنبال 2 سال فعالیت آموزشکده بهداشت کار و دهان در سال 70 ، 71 با پذیرش 35 دانشجو در سال 72 فعالیت رسمی خود را در زمینه دکترای عمومی دندانپزشکی آغاز کرده است.

وی افزود: نخستین گروه دانشجویان این دانشکده در سال 77 فارغ‌التحصیل شدند و در سال 86 موفق به اخذ مجوز پذیرش دوره تخصصی دندانپزشکی در رشته پریودایتکس شدند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی بابل با اشاره به اینکه این دانشکده در سال 87 موفق به اخذ مجوز پذیرش در رشته رادیولوژی ترمیمی و اندو شد، تصریح کرد: دانشکده دندانپزشکی بابل در حال حاضر مجوز پذیرش تمامی رشته‌های تخصصی دندانپزشکی را دریافت کرده است و دانشجویان دستیاری در تمامی رشته‌های تخصصی دندانپزشکی مشغول تحصیل هستند.

موعودی با اشاره به اینکه ساختمان آموزشی دندانپزشکی بابل با کمک و مشارکت مردمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساخته شد، خاطرنشان کرد: ساخت این پروژه از سال 89 در دستور کار قرار گرفت و قرار شد در یک پروسه زمانی 2 ساله اجرا شود که به سبب مشکلات اعتباری بعد از یک سال توقف در سال‌جاری اتمام و به بهره‌برداری رسید.

وی افزایش پذیرش بیمار اسکرین از 10 نفر به 50 نفر را ناشی از عملکرد مثبت این دانشگاه برشمرد و گفت: توسعه و ارتقای کیفیت مهم‌ترین هدفی است که ما در دهه سوم دانشگاه به دنبال دستیابی آن هستیم.

اشتراک این خبر در :