اهميت تعريف مدلي براي توسعه اشتغال و سرمايه گذاري در مازندران

استاندار مازندران در جلسه ای که  به منظور بررسي وضعيت اشتغال، سرمايه گذاري و توليد استان و نقش شركت هاي تعاوني در توسعه اين مقولات برگزار شد، با تاكيد بر اهميت و ضرورت تعريف مدلي براي توسعه اشتغال و سرمايه گذاري استان، بر اهتمام همه دستگاه هاي مسوول و نهادهاي غير دولتي دخيل در اين امر اشاره كرد و ياد آور شد: ظرفيت هاي مطلوبي براي ارتقا اشتغال در استان در بخش هاي مختلف وجود دارد كه نيازمند هم افزايي و برنامه ريزي اصولي با مشاركت همه صاحب نظران و مديران اين بخش است.

دکتر ربیع فلاح، بر اهمیت مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور تأکید نمود و با اشاره به ضرورت توجه به بخش تعاون برای توسعه اشتغال و شكوفايي تولید استان، خواستار حل مشکلات این شرکت ها شد.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، مساعدت و همکاری صندوق را در تأمین سرمایه در گردش شرکتهای تعاونی از طریق صدور ضمانت نامه معاملات برای تعاونی ها و ذینفعان آنان اعلام نمود و مقرر گردید، استان مازندران به عنوان پایلوت صدور ضمانت نامه معاملات، خرید دین و صدور اوراق صکوک برای تأمین مالی شرکت ها قرار گرفته و طی مراسمی که در هفته آینده برای تعاونی های برتر برگزار میگردد رونمایی شود.

حسين نژاد نيز در اين نشست بر اهميت تعريف مدل توسعه اشتغال استان و مشاركت وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در اين خصوص با مديران استان تاكيد كرد.

 

اشتراک این خبر در :