خبرگزاری فارس: احداث سایت زباله بلده ‌‌کارشناسی شده است‌/با اظهارات دیگران کاری نداریم

رئیس کل دادگستری مازندران با اعلام اینکه ما در زمینه احداث سایت زباله در بلده به نظر شخص کاری نداریم، گفت: هر مسئولی در این زمینه اظهار نظر داشته برای آن احترام قائلیم ولی نظرمان منطبق با نظر کارشناسی کارشناسان است.
حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در حاشیه بازدید از سایت زباله بلده در جمع خبرنگاران در مورد مخالفت‌های نماینده مردم نور در مجلس در مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم اجازه ورود زباله به منطقه بلده اظهار داشت: به همه مسئولان توصیه می‌کنم درباره این موضوع تن به یک نظر کارشناسی و منطقی بدهند.

وی در مورد مخالفت نماینده نور در مجلس شورای اسلامی درباره عدم اجازه ایجاد سایت زباله در منطقه بلده یادآور شد: با ورود و اظهار نظر کارشناسان باید یک ارزیابی منطقی و کارشناسی انجام شود،اگر مکان اعلام شده برای سایت دپو زباله مناسب است تمهیدات لازم در آن اتخاذ شود و اگر با نظر کارشناسان تشخیص داده شده که مکان مناسب نیست ما هم مخالف آن هستیم.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید اینکه پیشنهادم در این زمینه این بوده که به یک نظر منطقی و معتدل تن دهیم، خاطرنشان کرد: در این بین تندروی و پیش‌داوری نکرده و نظر متعصبانه را لحاظ نکنیم.

وی گفت: باید کارشناسان حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، امور اراضی و دیگر بخش‌ها اظهار نظر کنند زیرا این زمین یک زمین عمومی بوده، متعلق به عموم و مردم است و نظرم مشروط به نظر کارشناسان است.
تقوی‌فرد یادآور شد: تابع نظر کارشناسی هستیم پس نباید تابع افراد باشیم هرچند اگر ببینم حق مظلومی در این بین در حال تضییع است تا آخر ایستادگی می‌کنم.

اشتراک این خبر در :