مديرعامل شرکت شهرکهـاي صنعتی مازندران گفت : بمنظور مقابله با دلالان و سودجويان ، انجام هرگونه نقل و انتقال زمين صنعتي بدون مجوز شركت شهركهاي صنعتي استان ، ممنوع است .

 سيد مصطفي موسوي با اشاره به لزوم همآهنگي با شركت استاني درخصوص هرگونه نقل و انتقال زمين اظهار داشت : متأسفانه تاكنون در بعضي از شهركها و نواحي صنعتي ، كساني بدنبال سوء استفاده از زمين و سودجويي هستند و بدون توجه به اهميت موضوع و بدون همآهنگي و نظارت شركت ، اقدام به نقل و انتقال زمين مي نمايند كه اين امر منجر به بروز مشكلات عديده اي گرديده است .

مديرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران افزود : بهمين منظور و در راستـاي جلوگيـري از دلال بازي و در جهت آشنايي بيشتر متقاضيان و سرمايه گذاران با قوانين و مقررات بخش توليد در شهركهـا و نواحي صنعتي ، لازم است كليه مراحل قانوني مربوط به نقل و انتقـال ، در شركت انجام گيرد .

سيد مصطفي موسوي تصـريح كرد : تمـامي موارد مربوط به نقل و انتقـال زمين در شهركهـا و نواحي صنعتي استان ، خارج از شركت ، وجاهت قانوني ندارند و آندسته از اشخاصي كه تمايل به سرمايه گذاري در بخش توليد و صنعت دارند با مراجعه به شركت ، نسبت به خريد و فروش اقدام نمايند .

اشتراک این خبر در :