دادستان مرکز استان مازندران خواستار شد: نظارت بر ساعات کاری اصناف به منظور کاهش سرقت

دادستان مرکز استان مازندران یکی از برنامه های ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان مازندران را نظارت بر ساعات کاری اصناف به منظور کاهش آمار سرقت عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ابراز امیدواری کرد دوبت مردان با بهره مندی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گاه های مثبت و بلندی در خدمت رسانی به مردم بردارند.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان مازندران در ادامه یکی از برنامه های این ستاد را پیشگیری و برخورد با سرقت عنوان کرد و گفت: نظارت بر ساعات کاری اصناف در کاهش آمار سرقت موثر است.

وی مبارزه با قاچاق چوب و تخریب منابع طبیعی را از دیگر برنامه های ستاد عنوان کرد و افزود: در سال 91 تعداد 691 فقره پرونده در خصوص قاچاق چوب تشکیل شد که این تعداد در سال 92 به 521 فقره کاهش یافت.

سرهنگ عبدی، نماینده پلیس پیشگیری از وقوع جرم در این جلسه از کشف 142 اصل درخت از قاچاقچیان چوب، 4 تن زغال و پلمپ 313 قهوه خانه غیرمجاز طی 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی افزود: یگان ویژه نیروی انتظامی برای همکاری با اداره آگاهی استان جهت حضور و مشارکت در طرح عملیاتی مقابله با قاچاقچیان چوب آمادگی لازم را دارد.

اشتراک این خبر در :