آماده ثبت نام از داوطلبان همكاري در اجراي طرح سرشماري عمومي كشاورزي هستيم
مدير كل آمار ، اطلاعات و GIS استانداري مازندران گفت: آماده ثبت نام از داوطلبان همكاري در اجراي طرح سرشماري عمومي كشاورزي هستيم.

جعفر احمدي افزود: در اين طرح كه از پنجم مهر تا هجدهم آبان ماه سالجاري اجرا خواهد شد؛ آمارگيران با مراجعه حضوري، اطلاعات بهره برداران كشاورزي را به صورت ثبت در تبلت كه براي نخستين بار در كشور انجام خواهد شد جمع آوري مي نمايند تا در اختيار مراجع ذيصلاح بخش آمار كشور قرار گرفته و برنامه ريزي هاي اساسي در خصوص جوانب مختلف آن انجام شود.
وی،  تصريح كرد: از اين رو ستاد سرشماري كشور به منظور ايجاد امكان مشاركت فعال براي آحاد ملت در اقصي نقاط كشور اقدام به طراحي سامانه « ثبت‌نام الكترونيكي» از داوطلبان همکاری دراجراي سرشماري مذكور نموده است.
مدير كل آمار ، اطلاعات و GIS استانداري مازندران  همچنين گفت: داوطلبان براي اين منظور مي توانند با مراجعه به سايت مركز آمار ايران به آدرس www.amar.org.ir ابتدا در صفحه اصلي سامانه ثبت‌نام، شرايط و ضوابط را به دقت مطالعه و در صورت داشتن شرايط عنوان شده، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.
اين مقام مسئول افزود:  زمان ثبت‌نام متقاضيان همكاري در طرح سرشماري عمومي كشاورزي از امروز تا بيستم شهريور ماه سالجاري بوده و متقاضيان مي توانند جهت كسب اطلاعات تكميلي به سايت ياد شده در خبر مراجعه و نسبت به انجام مراحل مختلف ثبت نام اقدام نمايند.

اشتراک این خبر در :