دفاتر پيشخوان پيشاني ارائه خدمات دولت هستند
مديركل دفتر فناوري اطلاعات،ارتباطات و امنيت استانداري مازندران در جلسه هم انديشي كارگروه پيشخوان دولت استان از ارائه خدمات جديد مانند تامين اجتماعي،فني وحرفه اي،جهاد دانشگاهي و شركت آتيه سازان در دفاتر پيشخوان دولت خبر داد و اعلام نمود: دفاتر جهت كسب اطلاعات بيشتر از آخرين وضعيت خدمات و پي گيري امور به پورتال كانون پيشخوان دولت استان به آدرسwww.mazandpishkhan.comمراجعه نمايند.

 ابوذر قرباني در اين جلسه از دفاتر پيشخوان به عنوان پيشاني ارائه خدمات دولت ياد كرد و هدف از ارائه خدمات توسط دفاتر پيشخوان دولت را افزايش رضايت مندي مردم عنوان نمود كه در صورت ارائه خدمات به شكل مطلوب باعث تقويت دولت و واگذاري خدمات بيشتر به دفاتر مي گردد.
وی،  ادامه داد: كميته نظارت و بازرسي پيشخوان دولت بر عملكرد دفاتر پيشخوان نظارت نموده و در صورت بروز تخلف اقدامات قانوني لازم را جهت رفع تخلف و برخورد هاي لازم با متخلف بصورت تذكر،اخطار كتبي،قطع سرويس و در نهايت لغو پروانه فعاليت انجام خواهد داد.
قرباني ادامه داد: ضمنا اين كميته و كارگروه پيشخوان دولت استان بر عملكرد دستگاههاي خدمات دهنده نيز نظارت كرده و اقدامات قانوني را در آن زمينه نيز خواهد داشت.
وي تصريح كرد: واگذاري خدمات توسط دستگاههاي اجرايي به دفاتر پيشخوان در ارزيابي دستگاهها بسيار موثر خواهد بود.
مديركل دفتر فناوري اطلاعات،ارتباطات و امنيت استانداري مازندران تكريم ارباب رجوع و انجام خدمات با كيفيت و سرعت مناسب در دفاتر پيشخوان دولت را بسيار با اهميت برشمرد.

اشتراک این خبر در :