ساری-اعظم کردان : مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران از رونمایی سه جلد کتاب با محوریت اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی این کتابها در آینده رونمایی می شود.

شهرام نوری در نشستی با خبرنگاران، با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در کشور گفت: بسیج یعنی حرکت عظیم ملت با آگاهی و احساسی آمیخته با عملگرایی که این قشر تاثیر بسیار به‌سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

وی، با بیان اینکه کارمندان بسیجی از بدو انقلاب در عرصه پشتیبانی از جنگ نقش اثرگذاری داشتند ، گفت: کارم ندان بسیجی مازندران با تقدیم 380 شهید در خدمت به نظام موثر بوده اند.

مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه بسیج در همه ادارات استان نقش فعال دارد، اظهار داشت: توسعه فعالیت بسیج کارکنان در برنامه کاری قرار دارد.

نوری، آموزش کارکنان برای ارتقای معنویت دینی، تربیت دینی بسیجیان، تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین، ترویج ارزشهای دینی و تفکر بسیجی، تقویت و توسعه خدمات اداری، ارتقای مهارت مدیران بسیجی و حضور در گردان‌های عاشورا و بیت‌المقدس را از برنامه‌های بسیج ادارات در سطح استان عنوان کرد.

وی اعزام بیش از 12 هزار کارمند بسیجی به مناطق جنگی، اعزام بیش از 2 هزار نفر به مراسم سالگرد امام(ره) و برگزاری 20 محفل قرآنی را از دیگر برنامه های بسیج کارمندان ادارات مازندران دانست و گفت: تلاش داریم در همه مراسم‌های مذهبی حضور پررنگ داشته باشیم.

مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران ، با بیان اینکه بیش از 600 حلقه صالحین در ادارات استان تشکیل شد، اظهار داشت: تشکیل حلقه صالحین در راستای بصیرت افزایی کارکنان ادارت پیگیری و اجرایی می‌شود.

نوری، با بیان اینکه 65 درصد کارمندان استان بسیجی هستند، گفت: به مناسبت ششم شهریور روز بسیج کارمندان، برنامه های متنوع در سطح استان و شهرستان پیش بینی شده است.

وی، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای کارمند و گردهمایی بسیجیان کارمند در پارک موزه دفاع مقدس به همراه غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه های استانی این روز عنوان کرد و افزود: شهید شاخص کارمند استان شهید صمصام طور از شهرستان سیمرغ است.

اشتراک این خبر در :