برگزاري 4 كارگاه تخصصي در جشنواره فيلم ياس در مازندران

 

مسوول كميته اطلاع رساني دومين جشنواره فيلم هاي ويديويي ياس در مازندران گفت: 4 كارگاه تخصصي در زمان برگزاري اين جشنواره با حضور اساتيد مجرب بين المللي برگزار خواهد شد. احمد مظفري با اشاره به آثار گرانسنگ و مهم برگزاري اينچنين جشنواره ها در مازندران، بيان داشت: يكي از اثربخش ترين اقدامات، برگزاري كارگاه هاي آموزشي و تخصصي است كه به بالابردن سطح علمي فيلم سازان جوان و بهره گيري آنها از تجربيات روز دنيا منجر خواهد شد.

وي افزود: كارگاه تخصصي « طرح، ايده و اقتباس » با حضور گريگ هدريك از استراليا و ايمانه مصباحي از كشور مراكش روز دوشنبه سوم شهريورماه برگزار مي گردد.
مديركل روابط عمومي استانداري تصريح كرد: كارگاه آموزشي « سازماندهي و چرخه توليد فيلم ويديويي، مخاطب شناسي» با تدريس گريگ هدريك و دنيل لژوق از فرانسه روز سه شنبه چهارم شهريور برگزار خواهد شد.
احمد مظفري هم چنين از برگزاري دوره تخصصي « توليد با نگاه به مبحث دوربين هاي ديجيتال » با تدريس الكساندر پروشكين از كشور روسيه و ايمانه مصباحي در روز سه شنبه چهارم شهريور و كارگاه آموزشي « توليد با نگاه ويژه به مبحث كارگرداني» با حضور نجيب آيد از تونس و ايمانه مصباحي در روز چهارشنبه پنجم شهريور خبر داد.
وي در پايان خاطرنشان ساخت: همه اين دوره هاي آموزشي در محل سالن اجتماعات هتل نارنجستان نور برگزار مي گردد.

اشتراک این خبر در :