بسیج

 

 

 

 

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در جلسه شورای پایگاه بسیج امام خمینی (ره)، نقش بسیج را در امور داخلی و خارجی و با توجه به گذشت عمر انقلاب در مقاطع مختلف تاثیر گذارتر دانست. مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تفکر بسیج را نشات گرفته از تفکر شیعه ایی و عاشورایی دانست که نقش اساسی در هدایت جامعه برای رسیدن به اهداف انقلاب داشته و در آینده نیز خواهد داشت.

ولی الله عبدی کمیشانی  خاطر نشان کرد : اگر اتفاقاتی که اخیراً در منطقه رخ داد را ریشه یابی کنیم متوجه خواهیم شد که ریشه درتفکرات بسیج که همان مقاومت است دارد ،وی اوج مقاومت را در هشت سال دفاع مقدس در کشور دانست که امروز بسیاری از کشورها از این مقاومت الگوداری می کنند.

وی، حفظ روحیه بسیجی را مهم دانست که تشکیل بسیج ادارات را یکی از راههای حفظ روحیه بسیجی نام برد که باعث انتقال این روحیه به نسل های بعدی خواهد شد.

در ادامه رسولی فرمانده پایگاه بسیج امام (ره ) ثبت اسناد و املاک استان طی سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات اشغالگران فلسطین و گروه تکفیری بعثی در عراق و سوریه و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور و تقدیر و تشکر از مدیرکل محترم و معاونین محترم مدیرکل ثبت اسناد واملاک در حمایت و راهنمایی اجرای برنامه های این پایگاه ، هدف بسیج را پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دانست.

رسولی در ادامه با اشاره به برنامه های سازمان بسیج کارمندان در روز بسیج قشر کارمندان اهم برنامه ها را برای حاضرین بیان و خواستار همکاری و همراهی کارکنان در اجرای این برنامه هاشد.

فرمانده پایگاه ثبت اسناد و املاک استان در ادامه با اشاره به نقش تخریب ماهواره در پیوند خانواده ها گفت: به زودی نشستی در این رابطه برای همکاران در اداره کل برگزار خواهد شد وی همچنین نشست های حلقه صالحین اداره کل را مهمترین برنامه این پایگاه در آینده دانست.

اشتراک این خبر در :