شرکت کنندگان خارجی کنفرانس گردشگری سلامت وارد رامسر شدند
میهمانان خارجی شرکت کننده در نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو روز یکشنبه وارد رامسر شدند.

میهمانان خارجی در بدو ورود به فرودگاه رامسر مورد استقبال دبیرکل اتاق اکوی ایران ، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران ، فرماندار رامسر و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفتند.

نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو از فردا دوشنبه در رامسر آغاز به کار می کند و تا بیست و نهم مرداد ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی مسوولان برگزاری کنفرانس قرار است 70 میهمان از کشورهای عضو اکو در این کنفرانس شرکت کنند.

بازدید از جاذبه های گردشگری از جمله موزه ، تله کابین و دهکده صنایع دستی رامسر از برنامه های در نظر گرفته شده برای میهمانان خارجی پیش از آغاز برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت است.

رییس اتاق اکوی ایران ، استاندار مازندران ، دبیر کل همکاری های اقتصادی اکو، رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و وزیر بهداشت سخنرانان افتتاحیه این کنفرانس هستند.

برگزاری دو پنل علمی با عنوان ˈ توسعه و تنوع محصولات و خدمات گردشگری سلامت ˈ و ˈ مدیریت زمین و منطقه بندی گردشگری سلامت ˈ از برنامه های نخستین روز کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت است که قرار است در هر پنل 9 نفر سخنرانی کنند.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در دومین روز برگزاری کنفرانس هم سه پنل علمی با عنوان ˈ توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در گردشگری سلامت ˈ ، ˈ اقتصاد گردشگری سلامت و فناوری ارتباطات و اطلاعات ˈ و ˈ ارتباط با مشتری ، تبلیغات و بازاریابی در گردشگری سلامت ˈ برگزار می شود که در مجموع 30 نفر سخنرانی خواهند کرد.

بازدید از بیمارستان چالوس و آمل و برخی دیگر از زیرساخت های گردشگری سلامت مازندران از برنامه های حاشیه ای نخستین کنفرانس گردشگری سلامت است.

قرار است همزمان با این کنفرانس ، نمایشگاه بین اللملی گردشگری سلامت نیز در رامسر و آمل برگزار شود

اشتراک این خبر در :