از شهرستان ساری، جلسه شورای آموزش و پرورش ساری بعد از ظهر ظهر امروز با حضور مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک و دو ساری مسئولان تاکسیرانی، معاون بهداشتی شهرستان ساری و خیر مدرسه‌ساز و نخبه برتر ادبی کشور برگزار شد.خبرگزاری فارس: از گم شدن فرماندار ساری‌ تا تجلیل از نخبگان ادبی المپیادی ساروی

طبق برنامه قرار بود این جلسه راس ساعت 13 و 30 دقیقه برگزار شود که همه مهمانان به جز فرماندار ساری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، سر موعد مقرر در جلسه حاضر شدند.

به دلیل تاخیر فرماندار ساری در برگزاری این جلسه، تعدادی از مصوبات جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از شاعران نخبه ساروی که موفق به دریافت جوائز ادبی کشور شد در این جلسه قرار بود با حضور فرماندار مورد تجلیل قرار گیرد که حضور دیر هنگام فرماندار در جلسه باعث کلافه شدن وی شد.

گرما آزار دهنده محل جلسه نیز بر مزید بر علت شده بود و نخبه شاعر ساروی یک بار جلسه را ترک کرد.

فرماندار ساری با تاخیر یک ساعت و 30 دقیقه‌ای وارد جلسه شد.

فرماندار ساری برای حضور در جلسه در کوچه پس کوچه خیابان فرهنگ و انقلاب ساری با مشکل مواجه شد و مدتی از وقت وی برای پیدا کردن محل برگزاری جلسه تلف شد، واحدی برای پیدا کردن محل جلسه از هادیان عضو شورای شهرستان ساری که در جلسه حضور داشت درخواست کمک کرد.

پریا حسن‌پور نخبه ادبی جوان ساروی بعد از حضور فرماندار مورد تجلیل قرار گرفت، نهال باقری دیگر نخبه برتر ساروری در رشته ریاضی موفق به دریافت رتبه ملی شد نیز از دیگر افرادی بود که مورد تجلیل قرار گرفت و وی به دلیل حضور در کلاس در این برنامه حضور نیافت.

پریا حسن‌پور از برگزار شدن دیر هنگام کلاس آمادگی المپیاد در ساری گلایه کرد که مقرر شد این موضوع توسط مسئولان آموزش و پرورش ساری مورد پیگیری قرار گیرد.

بررسی مشکل رصدخانه ساری، ساماندهی سرویس مدارس شهرستان ساری از مصوباتی بود که در حضور فرماندار ساری مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ساری پس از تجلیل از دو جوان برتر گفت: برای رفع مشکل سرویس مدارس نیاز است جلساتی با مسئولان دستگاه‌ها برای رفع مشکل برگزار شود.

جواد واحدی درباره ساخت رصدخانه ساری نیز گفت: از زمان حضورم در ساری اهتمامی برای ساخت رصد خانه ندیدیم، ایجاد رصد خانه نیاز به پیگیری بیشتر دارد.

فرماندار ساری پس از صحبت کوتاه برای حضور در جلسه ستاد سالم‌سازی دریا در محمودآباد که قرار است ساعت 17 امروز برگزار شود، محل جلسه را ترک کرد. فارس

اشتراک این خبر در :