مدیر کل بیمه سلامت مازندران  گفت: افرادی که برای دریافت  دفترچه درمانی بیمه سلامت  ثبت نام کردند، از اول خردادماه و به مرور با ارسال پیامک از سوی بیمه سلامت به افراد ، می توانند برای دریافت دفترچه بیمه خود به دفاتر پیشخوان دولت که در فرم اولیه انتخاب کرده اند، مراجعه نمایند .

به گزارش کیاپرس، دکتر رسول ظفرمند   ضمن اعلام خبر بالا، افزود:  از زمان آغاز ثبت نام  تا کنون بیش از 73 هزار نفر از افراد فاقد پوشش بیمه درمان استان مازندران ثبت نام خود را انجام دادند.

وی تصریح کرد: طبق آمار موجود ، شهرستان بابل  بیشترین میزان متقاضی ثبت نام را در استان داراست .

مدیرکل بیمه سلامت مازندران  ادامه داد: تا قبل از زمان صدور دفترچه های بیمه همگانی ، افرادی که بخواهند در یکی از بیمارستان های دولتی بستری شوند می توانند با مراجعه به ادارات بیمه سلامت در سطح استان معرفی نامه خود را دریافت نمایند و در زمان ترخیص از بیمارستان فقط ده درصد فرانشیز (سهم بیمار ) را پرداخت می کنند .
دکتر ظفرمند  با اشاره به اینکه  افراد در  صورت رعایت نظام ارجاع پنج درصد  فرانشیز در بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی را پرداخت می کنند، افزود:  صدور دفترچه های بیمه رایگان سلامت می تواند نقش مهمی در تأمین هزینه های درمانی افراد جامعه داشته باشد .

اشتراک این خبر در :