شهردار ساری از احیای رودخانه تجن ساری خبر داد و افزود: احیا رودخانه تجن برای تفریح شهروندان ساروی تا تابستان امسال انجام می‌شود.

مهدی عبوری در آیین تجلیل از کارگران شهرداری مرکز استان که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به اینکه در تولید کارگران در خط مقدم قرار دارند، اظهار داشت: در شهرداری خدمات شهری در خط مقدم است.

وی حوزه فعالیت کارگران در شهرداری را مربوط به رفت و روب شهری ندانست و افزود: برخی از مناسب اداری در اختیار کارگران قرار دارد.

شهردار ساری به تکریم جایگاه کارگران تاکید کرد و ادامه داد: اختصاص یک روز به کارگر شاید تشویق و تعظیم به همراه داشته باشد اما هر روز به این قشر زحمت‌کش تعلق دارد.

عبوری با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی مطلوب از سوی کارگران فضای احترام به حقوق شهروندان را ایجاد می‌کند، افزود: کارگران شهرداری که در سطح شهر خدمات‌رسانی می‌کنند سفیران شهرداری در بخش‌های مختلف محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: تمام کاستی و مشکلات شهری از طریق شما به شهرداری قابل انتقال است.

شهردار ساری، پیگیری حقوق کارگران از  وظایف شورای کارگری در شهرداری دانست و گفت: شورای کارگری پناهگاه امن کارگران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای بزرگی که در سطح شهر ساری انجام می‌شود با همت شما کارگران محقق می‌شود، اظهار داشت: اینکه در سطح شهر اقدامات بزرگ عمرانی و رفاهی انجام می‌شود نشان از همدلی و تعامل بین کارگران و مسئولان امور شهری است.

عبوری احداث نیروگاه زباله‌سوز، ایجاد میان‌گذر، کنارگذر، تعریض معابر، احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح و توجه به زیباسازی شهر را از پروژه‌های عمرانی و اقدامات شهرداری برای رفاه شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: فاز دوم پل ذغالچال، تقاطع غیر هم‌سطح داراب و میان گذر شمالی در شهبند از پروژه‌هایی است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تضارب آرا را سبب اتخاذ تصمیمات درست در امور شهری عنوان کرد و ادامه داد: خوشحالیم که سطح مطالبات شهروندان افزایش یافت، دیگر به دنبال ایجاد جدول و آسفالت نیستند.

شهردار مرکز مازندران ایجاد پارک‌های متعدد در محلات را گام دیگری برای رفاه شهروندان عنوان وبیان کرد: به‌زودی شهربازی صفرآباد با اعتبار پیش‌بینی شده 10 میلیارد تومان در مرکز مازندران احداث می‌شود.

عبوری ساماندهی ساحل فرح‌آباد را اقدام دیگر شهرداری ساری در تصمیمات شورایی دانست و ادامه داد: چندین سال ساحل فرح‌آباد بدون صاحب رها شده بود و در حال حاضر شاهد اقدامات خوب رفاهی در این فضای تفریحی و توریستی هستیم.

وی ساری را پایتخت بهار نارنج اعلام کرد و گفت: تمام شهرهای مازندران شهر بهار نارنج محسوب می‌شوند.

عبوری بر کاشت نهال نارنج در سطح شهر ساری تاکید کرد و ادامه داد: چرا در توسعه فضای سبز گونه‌های کویری مورد توجه قرار می‌گیرد، سازمان متولی در این حوزه کم توجهی می‌کند.

وی از برپایی جشنواره بهار نارنج در 20 اردیبهشت خبر داد و گفت: صیانت از درخت نارنج وظیفه همه است.

شهردار ساری حمایت خود را از کارگران شهرداری مستمر دانست و یادآور شد: به‌زودی کارگران بخش رفت و روب به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با تاکید براینکه قراردادهای کارگران شرکتی فعال در شهرداری ساری باید براساس قانون انجام شود، تصریح کرد: بیمه مکمل، اضافه کاری و ارائه مزایای ویژه کارگران از سوی شهرداری ساری پیگیری می‌شود.

به گزارش فارس، کارگران نمونه شهرداری ساری در حوزه‌های مختلف تجلیل شدند.

اشتراک این خبر در :