مشاور نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: طبق فرموده امام کسی که در برابر حکم شورای نگهبان اعتراض کند، مفسد فی‌الارض است و فتنه‌گران نیز در برابر حکم شورای نگهبان ایستادگی کردند و مفسد فی‌الارض هستند و حکمشان اعدام است.

به گزارش تسنیم، مراسم ختم شهید علی‌رضا ستاری شهید فتنه ۸۸ عصر امروز یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حسینیه الزهرا برگزار شد.

پناهیان در این مراسم ضمن تبریک سی‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تاکید بر حضور آحاد مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: باید این روز (۲۲ بهمن) را از درگاه خداوند شکر کرد که حقیقتا چنین روزهایی از حماسه حسینی و عاشورایی سرچشمه گرفته و رخ داده است.

وی با بیان اینکه امروز در مراسم ختم عزیزی هستیم که زیر دست و پا و ضرب و شتم مفسدین و از خدا بی‌خبرها جان خود را فدای انقلاب و راه انقلاب کرد، افزود: در حالی سالگرد پیروزی انقلاب را در روز ۲۲ بهمن جشن خواهیم گرفت که فتنه‌گران روز به روز رسواتر می‌شوند و شهید ستاری در خط مقدم مقاومت مردمی در مقابل فتنه‌گران در سال ۸۸ قرار داشت.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اضافه کرد: به نظر من جایش بود که آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم با خانواده این شهید دیداری داشته باشد و از آنها دلجویی داشته باشد چراکه معتقدیم اگر شهید ستاری‌ها در سال ۸۸ نبودند، ما امروز حماسه ۲۴ خرداد را نداشتیم.

پناهیان با بیان اینکه مشکل فتنه‌گران در سال ۸۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: آنها اگر به اهداف شوم خود در عبور از قانون می‌رسیدند، ما دیگر شاهد برگزاری هیچ انتخاباتی در کشورمان نبودیم و ما می‌بینیم که پس از گذشت ۴ سال از آن وقایع زشت هنوز فتنه‌گران حاظر به عذرخواهی و توبه نیستند. اگر آنان بویی از اخلاق برده بودند، در مقابل اشتباه خود عذرخواهی و در محضر خدا توبه می‌کردند و مرتکب چنین فتنه‌ای نمی‌شدند. فتنه‌گران هدف استبداد حزبی را دنبال می‌کردند، می‌دانید که استبداد حزبی از استبداد دیکتاتوری خطرناک‌تر است چراکه در استبداد حزبی مردم درست متوجه نمی‌شوند که دقیقاً با چه کسانی روبرو هستند.

وی بر همین اساس به تعبیر امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هرکسی در برابر حکم شورای نگهبان اعتراض کند، مفسد فی‌الارض است و فتنه‌گران نیز در برابر حکم شورای نگهبان ایستادگی کردند و آنان نیز مفسد فی‌الارض هستند و حکمشان نیز اعدام است، تصریح کرد: فتنه‌گران خواهان حضور ناظران بین‌المللی در انتخابات ۸۸ بودند اما اهداف شوم آنها از این ادعا حضور نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورمان بودند تا اگر به خواسته خود رسیدند، زمینه مداخله مداوم آنها را در کشور فراهم کنند.

اشتراک این خبر در :