G-5TCVLYWN1F قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس
rss
منو

اخبار :

کد خبر : 175389 دسته بندی : سلامت تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۳
× +

بمب های وزارت بهداست سر راه پرستاری را خنثی می کنیم

کیاپرس /رئیس کل سازمان نظام پرستاری، گفت: مهمترین پیگیری‌ها، علاوه بر خنثی‌سازی بمب‌های ویران‌کننده حرفه‌ای در برنامه هفتم، به توفیق خداوندی، پیگیری پرداخت فوق‌العاده خاص، استخدام نیروهای طرحی ‌و تمدید طرحی کرونا و اجرای قانونی و درست قانون تعرفه‌‎گذاری است.

به گزارش کیاپرس از سازمان نظام پرستاری، دکتر محمد میرزابیگی گفت: به فضل الهی ، شک نکنید سه موضوع مهم شامل: فوق‌‎العاده خاص، استخدام نیروهای طرحی و تمدید طرح کرونایی و اجرای درست قانون تعرفه‌گذاری براساس پایداری منابع آن در سرانه و ثبت چهارگانه و محاسبه کامل خدمات پرستاران در HIS ها؛ جزو اولین دستورکارها و همچنین دستاوردهای ما به عنوان ائتلاف هویت، معیشت، همدلی (همه) برای همه پرستاران و کارکنان مظلوم و رنج دیده نظام سلامت با اولویت پرستاران بالین خواهد بود.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: ما همچنین با تلاش و روابط بسیار گسترده‌تر برای خنثی‌سازی این بمب‌های ویرانگر که شامل:
۱. بمب مخرب و ویرانگر قانون ارتقاء بهره وری که در قسمت ث – بند ۶ تبصره ماده ۶۹ برنامه هفتم کار گذاشته شده.
۲. بمب مخرب و ویرانگر تحصیلات دانشگاهی پرستاری که در قسمت ج بند ۶ تبصره ماده ۶۹ برنامه هفتم کار گذاشته شده.
۳. بمب مخرب استقلال حرفه ای و هویتی (با احتمال ادغام و انتزاعی بسیار وحشتناک) حرفه ای، مشابه بلایی که این روزها بر سر سازمان نظام روانشناسی آورده شده است و در تبصره ۳ الحاقی ماده ۶۹ گنجانده اند.
دکتر میرزابیگی در ادامه،  اظهار کرد: البته ناگفته نماند که با سه نوبت عهدشکنی معاونین وزارت بهداشت (اولی در شورای‌عالی نظام پرستاری، دومی در کمیته مشترک دولت ‌و مجلس ‌و سومی در کمیسیون بهداشت) و سپس همزمان‌سازی پیگیری این پیشنهادات در کمیسیون تلفیق مجلس با پروسه انتخابات هیأت‌مدیره‌ها از یک طرف و از طرف دیگر چسباندن هرگونه اظهارنظر، مکاتبه و … اعم از مواضع شورای‌عالی و سازمان به مباحث انتخاباتی و نازل کردن سطح مسائل در حد اختلافات شخصی، در حالیکه نه بنده و نه هیچکدام از دوستان سازمان و شورای‌عالی، هیچ سابقه اختلافی جز بر سر منافع و مصالح حرفه‌ای با کسی نداشته و نخواهیم داشت! از طرفی هم هیأت‌مدیره‌های محترم دوره ششم، هنوز کامل شکل نگرفته بودند که  برخی از مسئولین پرستارستیز وزارت بهداشت حداکثر استفاده خود علیه پرستاران در برنامه هفتم را کردند و شد آنچه که الآن در قامت قانون برنامه هفتم مشاهده می‌کنید.
وی تأکید کرد: اما همگان بدانند! درست است که مدت کوتاهی در جامعه پرستاری مقداری به بهانه انتخابات متفرق بودیم و پرستاری عزیزمان هم ضربه بدی خورد، اما این بار به جبران این ضربه، حتماً ضربه‌زنندگان و ویرانگران حرفه پرستاری باید سر موقع پاسخ و حساب پس بدهند.

اشتراک این خبر در :

Top
enemad-logo