معاون امور عمراني استاندار مازندران با اشاره به مشکلاتی که در حوزه پسماند استان وجود دارد، گفت: با تلاش‌های انجام شده در شرق مازندران اجرای سیستم کمپوست به‌زودی انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري، علي نبيان در همایش متناظرین و مرتبطین که با حضور مدیران بازرسی استان، فرمانداران ، شهرداران و روسای شورای اسلامی مازندران در استانداری برگزار شد، افزود: تلاش برای اجرای کارخانه زباله‌سوز در ساری و نوشهر در حال شکل‌گیری است و مسئول ارشد محیط زیست کشور، صدور مجوز برای احداث کارخانه زباله‌سوز را به مسئولان استانی تفویض اختیار کرد.

موردی پیدا نشد.

” title=”صدور مجوز احداث کارخانه زباله‌سوز به مسوولان استان تفويض شد”>صدور مجوز احداث کارخانه زباله‌سوز به مسوولان استان تفويض شد


وي اظهار داشت: ماده 174 قانون توسعه برنامه پنجم به شهرداران اجازه می‌دهد برای درآمد پایدار دریافت هزینه بهره‌برداری را در دستور کار قرار دهند.
نبيان تصریح کرد: شهرداری‌ها و دهیاری ها بودجه‌ریزی عملیاتی را مد نظر قرار دهند و این مهم را در سطح استان اجرایی کنند.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به مطرح شدن جلوگیری از تغییر کاربری در استان بیان داشت: پس از حضور دكتر فلاح به عنوان استاندار مازندران، جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز با جديت بيشتري پیگیری شد.
وی ادامه داد: برای احداث بنا، بحث جلوگیری از تغییر کاربری اراضی مد نظر قرار گرفته و رعایت حد نصاب و احراز مالکیت نیز مورد توجه مدیران باشد.
نبیان گفت: در حریم شهرها ساخت‌وساز با استعلام از کارگروها و در طرح هادی استعلام لازم از جهاد سازندگی دریافت ميشود.
معاون عمرانی استاندار مازندران اضافه کرد: زمین‌های دارای کاربری آموزشی باید استعلام لازم از آموزش و پرورش دریافت کنند.

اشتراک این خبر در :