۲۰۱۴۰۵۱۹_۱۳۵۳۱۳

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام (ره) ساری، با بیان اینکه باید زمینه را برای استفاده گردشگران از خدمات سلامت افزایش دهیم، گفت: در بیمارستان امام (ره) ساری به دنبال توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت هستیم.

محمدحسین کریمی‌نسب در حاشیه دومین روز برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اکو در رامسر افزود: بیمارستان امام‌خمینی(ره) ساری قابلیت‌های بالایی در زمینه‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی دارد و تمرکز دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم بر روی این بیمارستان است.

وی با اشاره به بخش دستیاری و رزیدنتی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، تصریح کرد: در تمام رشته‌ها غیر از ارولوژی دارای دستیار هستیم و در دو رشته گوارش و سایکوسماتیک دستیار فوق تخصصی تربیت می کند.

رئیس بیمارستان امام (ره) ساری با بیان اینکه قابلیت‌های علمی و درمانی این بیمارستان در سطح بالایی قرار دارد، اظهار داشت: به نسبت امکانات علمی، از فضای کافی برخوردار نیستیم.

کریمی‌نسب با اشاره به فعالیت بخش نازایی و بخش جراحی قلب و عروق در این بیمارستان، که استان‌های سمنان و گلستان را پوشش می‌دهد، افزود: عمل‌های جراحی متنوع و متعددی در بیمارستان امام خمینی(ره) در سطح بالا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت، حرکتی انجام شد که فضا را برای پذیرش گردشگر آماده کنیم، تصریح کرد: مبالغی را برای ارائه خدمات به گردشگران سلامت پیشنهاد دادیم اما هنوز ترتیب، نحوه و میزان پرداخت‌ها مشخص نیست و باید تعیین شود که برای پذیرش گردشگران سلامت به عنوان مثال باید به ریال یا دلار محاسبه صورت گیرد.

رئیس بیمارستان امام (ره) ساری با اشاره به اینکه این بیمارستان مورد حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، خاطرنشان کرد: مردم دنیا قبول کرده‌اند که به پزشکان ایرانی مراجعه کنند.

وی، خاطرنشان کرد: وقتی این جاذبه در بین پزشکان ایرانی وجود دارد باید زمینه را برای استفاده گردشگران از خدمات سلامت افزایش دهیم و در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری هم به دنبال توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت هستیم.

اشتراک این خبر در :