مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات موردنياز به بيش از 70هزار گردشگر تابستاني خبرداد.

مهدي ولي پور افزود:از آغاز طرح امدادونجات ساحلي در 13خرداد ماه سال جاري تا كنون، نجاتگران و امدادگران جمعيت هلال احمر استان موفق شدند به 8 هزار گردشگرساحلي كه در معرض خطر غرق شدن قرار داشتند خدمات موردنياز را ارائه نمايند.

وي گفت:تيم هاي امدادي هلال احمر استان به 3202نفر در محدوده داخل طرح هاي ساماندهي و 4721نفر نيز در محدوده خارج از طرح هاي مزبور خدمات امدادي لازم را ارائه نمودند.

ولي پور همچنين گفت: 7825نفر نيز با مراجعه به پايگاهها و پست هاي ساحلي جمعيت هلال احمر استان خدمات موردنياز را دريافت كردند.

وي خاطرنشان كرد: در مجموع 7014 نفر روز امدادگر و نجاتگر با بكارگيري 1777دستگاه روز خودروي امدادي و آمبولانس در اجراي طرح امدادونجات ساحلي مشاركت دارند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان با اشاره به اجراي طرح ايمني و سلامت مسافرين به موازات طرح امدادونجات ساحلي ،از سوي معاونت جوانان اين جمعيت گفت:از آغاز اين طرح در 15خرداد سال جاري تا كنون بيش از 53هزارگردشگر با مراجعه به پست هاي جمعيت هلال احمر استان خدمات لازم را دريافت كردند.

وي افزود:توزيع 25هزار بروشور و بسته اطلاع رساني و ارائه مشاوره هاي ايمني و سلامت با هدف كاهش غريق در سواحل از جمله خدمات ارائه شده به گردشگران بوده است

اشتراک این خبر در :