مسئول تربیت‌بدنی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان بسیجی هستند، گفت: 100 هزار بسیجی ورزشکار شناسنامه‌دار در استان مازندران فعالیت می‌کنند.
میرجمال جلیلیان در نشست مشترک خبری با معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران از تشکیل شورای ورزشی بسیج در همه شهرهای مازندران خبر داد و گفت: شورای ورزشی شهرهای مازندران ساماندهی و کارگروه نیز به همین مناسبت در سطح شهرها فعالیت و از ظرفیت خیران نیز در این کارگروه‌ها استفاده کردیم.

وی به توسعه ورزش با محوریت بسیج در سطح روستاهای مازندران نیز اشاره کرد و افزود: شورای ورزشی در سه هزار روستای مازندران ساماندهی شد و اقدامات ورزشی در این روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

جلیلیان از برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در مازندران خبر داد و گفت: در حوزه مقاومت 42 سالن در استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: تلاش داریم در هر شهرستان سالن هزار و 200 متری و در حوزه مقاومت سالن 420 متری احداث شود.

این مسئول با اشاره به کمبود امکانات در برخی محلات و روستاهای استان گفت: برای جبران کمبود با هماهنگی که با مدارس انجام شد امکانات ورزشی مدارس در اختیار بسیجیان قرار می‌گیرد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه کربلای مازندران از برگزاری جشنواره بومی محلی مازندران تحت عنوان جشنواره بومی و محلی در دهه فجر خبر داد.

اشتراک این خبر در :