رئیس هیئت نجات غریق مازندران از کاهش 88 درصدی غریق در سواحل در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد

ابوالفضل خواجه‌وندی امروز با اشاره به اینکه در خرداد سال گذشته 22 نفر در ساحل دریای مازندران غرق شدند که این آمار برای امسال به سه نفر رسید، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 88 درصدی داشته است.

رئیس هیئت نجات غریق مازندران با اشاره به پرداخت تمام حقوق معوقه ناجیان غریق بیان کرد: با همکاری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تمام حقوق ناجیان غریق از سال گذشته پرداخت شد و هیچ‌گونه بدهی نداریم.

وی با بیان اینکه حقوق برخی از ناجیان غریق در ماه خرداد هم پرداخت شد، ابراز کرد: برای نظارت بیشتر از 340 کیلومتر ساحل دریای مازندران یک‌هزار ناجی در مناطق آزاد مشغول خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان هستند.

خواجه‌وندی با اشاره ضرورت مراقبت خانواده‌ها به فرزندان اظهار کرد: از مسافران و شهروندان مازندرانی درخواست می‌شود که همکاری لازم با ناحیان غریق داشته باشند و در محوطه ممنوعه، تاریکی و به تنهایی وارد دریا نشوند و هشدارهای ناجیان غریق را جدی بگیرند.

رئیس هیئت نجات غریق مازندران از برگزاری کلاس‌های مختلف تئوری و عملی نجات غریق در استان خبر داد و افزود: هرساله از مربیان نجات غریق برای حضور در دریا و نجات جان هموطنان تست آمادگی بدنی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوی آمادگی تیم ملی نجات غریق کشورمان به میزبانی مازندران در رامسر برگزار شد، گفت: مربیان در صورت آمادگی بالای بدنی و قبولی به عنوان ناجی غریق در یکی از سواحل‌ استان برای ارائه خدمات پذیرفته می‌شوند.

خواجه‌وندی خاطرنشان کرد: سال گذشته 198 نفر در ساحل مازندران غرق شدند که تلاش خواهیم کرد این آمار نسبت به سال گذشته کاهش یابد

اشتراک این خبر در :