مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران،از اقامت بیش از 2 میلیون نفر شب در 5 روز اخیر در این استان خبر داد و گفت: از 8 اسفند 92 تا 3 فروردین 93، در مجموع  2 میلیون و 645 هزار و 365 نفر شب اقامت  به ثبت رسید.

به گزارش کیاپرس، دلاور بزرگ نیا، با اشاره به بازدید از  2 هزار و 748  مرکز اقامتی،دفاتر خدمات مسافرتی،صنوف مختلف عرضه مواد غذایی،مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز حمل و نقل ، افزود:56 مورد تشویق  و 60 مورد تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری،اقامتی،پذیرایی،دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی طی 5 روز اخیر در استان صورت گرفته است.

وی، ادامه داد: در این ایام 652 پرونده به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی استان ارسال شد و222 گزارش مردمی  نیز به ثبت رسید.
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران،از مرگ 10 نفر در تصادف جاده ای خبر داد و اظهار داشت:در5 روز اخیر یک هزار و 391 تصادفی در مراکز درمانی و اورژانس پذیرش شدند.

بزرگ نیا، افزود: یک هزار و 54 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی از سوی اورژانس 115 خدمات دهی شدند.

وی، با اشاره به کشف و معدوم سازی یک هزار و 801 کیلوگرم موادغذایی فاسد در سطح استان مازندران، گفت: در این 5 روز 23 میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر و بیش از7 میلیون لیتر نفت و گاز و 6 میلیون کیلو گرم CNG توزیع شده است.

گفتنی است 33 تور یکروزه نیز  در 5 روز گذشته وارد استان مازندران شدند.

اشتراک این خبر در :