ضرورت تغيير نگرش در حوزه بهداشت و درمان به نگاه اقتصادي مبتني بر مشتري مداري
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ر نشست خبری نخستین کنفرانس گردشگری سلامت عضو اکو، با اشاره به اين كه نگرش در حوزه بهداشت و درمان، نگاه اقتصادي كه در بردارنده ي رضايت مشتري و مشتري مداري باشد، نيست، بيان داشت: برگزاري اين كنفرانس، فرصتي در جهت نگرش اقتصادي درست به اين موضوع براي نخستين بار در كشور و زمينه اي براي تعامل افكار و تجربه هاي في مابين است.

دکتر قاسم جان بابايي، با اشاره به وجود سه هزار تخت بیمارستانی مصوب، وجود پزشكان متخصص و فوق تخصص، 6 بيمارستان 200 تختخوابي، 5 بيمارستان خصوصي در حال ساخت در استان و انجام هزار پیوند کلیه و پیوند مغز و استخوان و عمل قلب باز در مراکز درمانی مازندران ، خاطر نشان ساخت:  اميدواريم بتوانيم از اين توانمندي در جهت توسعه گردشگري سلامت با نگاه گردشگري، صنعت و اقتصاد بهره گيري كنيم.

جان بابایی با بیان اینکه شش پنل با محور گردشگری سلامت در كنفرانس گردشگری سلامت ارايه خواهد شد، تصريح كرد: نمايشگاهي مركب از 70غرفه از دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعم از 8 غرفه ي دانشگاهي از گيلان تا گرگان، 10 غرفه ي تجهيزات پزشكي توليدات داخل، 10 غرفه توريسم سلامت، 5 غرفه ي مواد غذايي، 2 غرفه اتاق سلامت و ويزيت بيمار و 10 غرفه براي بيمارستان هاي خصوصي و ….. در اين راستا برگزار مي گردد.

وي با بیان اینکه 74 مقاله در قالب سخنرانی در حوزه اقتصاد و گردشگری سلامت به این کنگره پذیرفته شده است، گفت: روسای کمیته سلامت کشورهای اکو، رایزنان گردشگری و بازرگانی کشورهای عضو اکو در این نشست حضور دارند.

اشتراک این خبر در :