اعلام جزئیات برنامه‌های کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان، در نشست خبري نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو، با اشاره به اینکه مقوله سلامت از زیربخش های اساسی گردشگری سلامت است، افزود: موضوع توریسم سلامت یک رویداد بزرگ برای استان خواهد بود.

 دلاور بزرگ نيا، با اشاره به اين كه نگاه به سفر در خدمت آسايش و تندرستي، يكي از مهم ترين بركات برگزاري اين كنفرانس است، ياد آور شد: برگزاري اين كنفرانس در مازندران با اهتمام و تلاش پيگير دكتر فلاح، استاندار مازندران محقق شد و بي شك نتايج شايان توجهي براي اقتصاد و توسعه زير ساخت هاي استان خواهد داشت.

بزرگ نيا با اشاره به اين كه رسانه ها مي توانند مقدمه درخشش اين كنفرانس را در كشور فراهم كنند، به طوري كه اخبار اين اتفاق بزرگ مرزهاي كشور را در نوردد، گفت: بيانيه نهايي اين كنفرانس، سند افتخاري ملي و جهاني براي گردشگري مازندران خواهد بود.

وي در ادامه از ورود میهانان داخلی و خارجی اجلاس از عصر 26 مرداد برای اقامت در هتل رامسر خبر داد و عنوان داشت: قرار است تور گردشگری با حضور میهمانان داخلی و اعضای عضو اکو به مناسبت هفته فرهنگی رامسر، رامسر گردی صورت گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه افتتاحیه اجلاس گردشگری سلامت از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 27 مرداد آغاز خواهد شد، بيان كرد: رئیس اتاق اکوی ایران، استاندار مازندران، دبیر کل همکاری های اقتصادی اکو، رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، وزیر بهداشت به عنوان سخنرانان افتتاحیه این کنفرانس مي باشند.

بزرگ نیا با بیان اینکه پس از افتتاحیه کنفرانس، نمایشگاه گردشگری سلامت با پنل های علمی در جوار هتل رامسر برگزار می شود، افزود: در روز نخست دو پنل علمی توسعه و تنوع محصولات و خدمات گردشگری سلامت و مدیریت زمین و منطقه بندی گردشگری سلامت، هر يك با 9 سخنران را خواهیم داشت.

وی افزود: در روز سه شنبه به عنوان دومین روز اجلاس سه پنل علمی توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در گردشگری سلامت، اقتصاد گردشگری سلامت و فناوری ارتباطات و اطلاعات و گردشگری سلامت و ارتباط با مشتری، تبلیغات و بازاریابی در گردشگری سلامت مجموعاً با 30 سخنرانی برگزار می شود.

دبیر ستاد اجرایی اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو با اشاره به اینکه میهمانان اجلاس چهارشنبه 29 مرداد از رامسر به شرق استان عزیمت می کنند، افزود: قرار است با حضور این میهمانان از بیمارستان چالوس بازدید و بیمارستان آمل نيز افتتاح گردد.

وي از انتشار نشریه فارسی و انگلیسی به صورت روزانه در اجلاس خبر داد و گفت: امیدواریم حضور رسانه ها در این رویداد ملی پررنگ باشد.

کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو، 27 تا 29 مرداد ماه در سالن هتل آزادی رامسر برگزار می شود.

اشتراک این خبر در :