دیدار استانداران منطقه یک کشور با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی
استانداران مازندران ، قم، قزوین، تهران، البرز، سمنان و گلستان در حاشيه دومين نشست كارگروه منطقه اي استانداران منطقه يك كشور كه در قم برگزار شد با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت حرم کریمه ی اهل بیت (س) دیدار کردند.

در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه خداوند مقدر ساخته است که به برکت هدایت های امام خمینی(ره) نظام اسلامی شکل گیرد گفت: جمهوری اسلامی هر روز شکوفاتر از گذشته حرکت می نماید.
وی با تأکید بر این که در این نظام باید بتوانیم مسئولیت هایی که بر دوش داریم، به نحو احسن ادا کنیم، افزود: برخی قدر این موقعیت را نمی دانند و به جای تلاش حداکثری در مسئولیت خود علیه یکدیگر موضع گیری می کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: این خوب نیست که حرف ها و اختلاف نظرها به گونه ای مطرح شود که جهانیان گمان کنند که مسئولان ما با هم اختلاف دارند.
وی اطاعت از رهبری را راهکاری اساسی در پیشرفت کشور دانست و گفت: ما باید آنچه که رهبری با صراحت بیان می دارند، عمل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: زمانی که رهبری دولت را تأیید می کند و مطالب را نیز شفاف بیان می دارند، دیگر چرا رفتارهایی متفاوت از آن داشته باشیم.
تولیت آستان مطهر کریمه ی اهل بیت (س) با تأکید بر اینکه ما باید با دشمن قسم خورده بیرونی خود برخورد داشته باشیم، افزود: باعث تعجب است که برخی مسائل اصلی جامعه را فراموش کرده و نسبت به مسائلی کم ارزش جنجال سازی می کنند.

اشتراک این خبر در :