معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور  در بازدید از عملیات تعریض محور قائمشهر _ فیروزكوه، با بیان اینکه تعريض و ارتقاء جاده هاي مازندران نيازمند عزم ملي است ، اظهار داشت : نمايندگان محترم مردم استان در مجلس با تلاش مضاعف براي تامين اعتبار استان در مجلس شوراي اسلامي بكوشند.

دكتر علي نورزاد در اين بازديد ضمن اعلام تاكيد ويژه مقام عالي وزارت در خصوص ارتقاء و ايمن سازي محورهاي استان خاطر نشان ساخت: اقبال و استقبال عموم كاربران جاده اي براي تردد از سطح محورهاي مازندران بالاست ، از اين رو اميدواريم با برنامه ريزي و تلاش مضاعف بتوانيم سرعت قابل توجهي در روند اجرايي اين پروژه داشته باشيم.
وی،  مهمترين مشكل مازندران را در بخش توسعه شبكه راهها ، تملك اراضي دانسته و افزود: اراضي مازندران به دليل شرايط جغرافيايي و اجتماعي بسيار با ارزش بوده و اين مسئله با وجود كمبود اعتبار جهت خريد اراضي ، ما را براي توسعه شبكه راههاي استان دچار مشكل كرده است.

معاون وزير راه و شهرسازي ضمن اشاره به تاکيد وزير راه و شهرسازي براي اتمام پروژه‌هاي راهسازي در شمال کشور يادآور شد: در شمال کشور يک جاده در حد بزرگراه نداريم و مصمم هستيم جاده چهار بانده محور سوادکوه را به قائمشهر و ساري اتصال دهيم.

مديركل راه و شهرسازي مازندران نيز در اين بازديد ضمن اشاره برمحدوديتها و چالشهاي موجود در روند اجرايي پروژه هاي راهسازي در استان گفت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران براي اتمام پروژه مذكور ستودني است.

وي ضمن اشاره به پيام مقام معظم رهبري ، خواستار عزم ملي و مديريت جهادي براي اتمام پروژه هاي راهسازي در مازندران شد و تصريح نمود.: ان شاء الله با همت و تلاش همه مهندسين ومسولين ذيربط در تلاشيم عمليات تعريض و چهارخطه محور سوادكوه به اتمام برسد.

مهندس سيد علي اسد اجراي عمليات تعريض و چهارخطه نمودن تمامي محورهاي اصلي و شرياني استان از جمله محور  ارتباطي هراز ، قائمشهر _ فيروزكوه و احداث كمربندي در شهرهاي استان را از مهم ترين پروژه هاي راهسازي در مازندران برشمرد.

اشتراک این خبر در :