مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جشن قهرمانی ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از موفقیت و افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی جشن قهرمانی روزهای سیزدهم تا پانزدهم مهرماه  با حضور ملی‌پوشان در ساری برگزار می‌شود.

احمد سعادتمند شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان بیان کرد: از نظر افتخارآفرینی و کسب مقام، ورزشکاران مازندرانی نقش بسزایی در موفقیت ورزش کشور دارند.

وی با اشاره به کسب 150 مدال از ابتدای سال‌جاری تاکنون تصریح کرد: 38 روز تا بازی‌های آسیایی 2014  اینچئون کره جنوبی فرصت باقی است تا یک بار دیگر شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در این پیکارها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه کلمه خبرنگار مترادف مورخ است، ابراز داشت: خبرنگاران همچون مورخان تاریخ هستند که اخبار، وقایع و حماسه‌های مختلف را بازگو یا گزارش می‌کنند.

سعادتمند با اشاره به اینکه جایگاه ورزش مازندران در کشور رتبه خوبی است، اظهار داشت: مازندران جزء درجه یک کشور بوده و جایگاه ورزش مازندران در بین هشت استان برتر کشور رتبه دوم است.

وی یکی دیگر از افتخارات ورزش مازندران را پرچم‌داری بهداد سلیمی در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی اعلام کرد و اذعان داشت: با افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در اینچئون افتخارات ورزش مازندران در کشور کامل‌تر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به کسب نخستین و آخرین مدال المپیک توسط دو ملی‌پوش مازندران افزود: امامعلی حبیبی در سال 1956 ملبورن و بهداد سلیمی در 2012 لندن به عنوان دو اسطوره ورزش مازندران موفق به کسب خوش رنگ‌ترین مدال المپیک شدند.

وی برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران را یک وظیفه عنوان کرد و یادآور شد: مراسم تجلیل از خبرنگاران و خانواده آنها کمترین کاری است که از سوی مسئولان انجام می‌شود.

اشتراک این خبر در :