خبرنگاران  ناظران مصلح جامعه اند

مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران  نقش خبرنگاران و رسانه ها را در جلوگيري از فساد ستود و گفت : اين يك واقعيت است كه رسانه هاي بيدار و آگاه و متعهد خود بزرگترين عامل براي مبارزه با فساد و منكرات در جامعه هستند هر چه رسانه هاي ما و فضاي رسانه اي مطلوبتر ، شفاف تر و بهتر باشد به همان نسبت فساد هم كاهش خواهد يافت چرا كه خبرنگاران آگاه و متعهد هرگز در مقابل كجي ها و انحرافات ساكت نخواهند نشست.
احمد مظفري  افزود : رسانه هاي گروهي سرمايه اجتماعي و ظرفيت ارزشمندي براي توسعه و بالندگي جامعه هستند و وظيفه ماست تا از ظرفيت عظيم رسانه اي مازندران در جهت توسعه همه جانبه و رفع مشكلات استان بهره ببريم.
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران خبرنگاران را ناظران مصلح جامعه خواند و گفت : اگر بخواهيم رسالت اصلي خبرنگاران را بيان كنيم بايد بگوييم كه رسالت اصلي خبرنگاران امر به معروف و نهي از منكر است.
مظفري تصريح نمود : حفظ و گسترش سرمايه اجتماعي از كاركردهاي ارزشمند رسانه است و از خبرنگاران انتظار داريم به دنبال استيفاي حقوق مردم باشد و دولت و مسئولين را هم براي خدمت به مردم عزيز ياري كنند.
وي كاشتن بذر اميد و اعتماد در مردم و بالا بردن اعتماد و اميد اجتماعي را موجب پويايي و تحرك جامعه دانست و گفت : رويكرد انتقادي و اصلاح طلبانه رسانه ها همراه با عقلانيت و دوري از افراط و تفريط مي تواند محرك اصلي براي شتاب به سوي توسعه و مشاركت جدي مردم در امور باشد.
سخنگوي شوراي اطلاع رساني استان تحرك توسعه را با نقش آفريني رسانه ها ممكن دانست و افزود : كساني كه توفيق بزرگ خبرنگاري و رسالت سترگ آگاهي بخشي را بر عهده دارند قدر اين فرصت الهي را بدانند و با قلم و بيانشان به كمك مسئولين بيايند تا همه با هم و در كنار هم با هم افزايي و همدلي و همراهي براي پيشرفت و توسعه و آباداني ايران عزيز و مازندران ولايتمدار گام برداريم.
وي از مسئولين استان خواست تا ظرفيت نقد و انتقاد را بالا برده و تعامل و همكاري بيشتري با رسانه ها داشته باشند.
مظفري همچنين از خبرنگاران و دست اندركاران رسانه ها خواست تا به گونه اي عمل كنند كه با صداقت و امانتداري اعتماد مردم و مسئولين را جلب نمايند .

مظفري از خبرنگاران خواست با بهره گيري از ظرفيت دانشگاهيان ، نخبگان و صاحبظران فضا را براي گفتمان مهيا كنند و فرايند توسعه پايدار را در استان تسريع نمايند .
مظفري از همت بلند معاون سياسي امنيتي استانداري و اداره كل امور اجتماعي استانداري براي پيگيري امور مربوط به رسانه هاي استان تقدير و تشكر نمود و گفت : الحمدلله معاون محترم سياسي امنيتي استانداري به عنوان رئيس شوراي اطلاع رساني توجه ويژه اي به حوزه مطبوعات و رسانه ها داشته و برگزاري منظم جلسات در روزهاي يكشنبه در استانداري مازندران براي پيگيري و بررسي مشكلات حوزه رسانه استان بيانگر عزم جدي مسئولان استان براي حل مشكلات و توجه به جايگاه رسانه هاست .
مظفري در پايان تصريح نمود : به نظرم امسال برنامه هاي مرتبط با روز خبرنگار بسيار با كيفيت و متنوع برگزار شده و استقبال گسترده از نمايشگاه مطبوعات و برنامه هاي متنوع ، خود نشانگر برنامه ريزي و تلاش همه مسئولان عزيز استان براي تجليل و تقدير از جايگاه و شان خبرنگاران عزيز است .

اشتراک این خبر در :