رییس شورای اطلاع رسانی استان، در  بازدید از دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری مازندران گفت: رسانه ها باید شرافت قلم را پاس بدارند و از این ارزش والا صیانت نمایند و همواره با انعکا س و پیگیری مسایل جامعه، به دنبال گره گشایی از کار مردم باشند.

علیرضا یونسی رستمی،  با اشاره به این که رسانه ها، زبان گویای مردم، نگاه بیدار جامعه و رابط مطمئن بین مردم و مسوولان هستند، بیان داشت: خبرنگاران باید با در نظر گرفتن وجدان کاری همواره مصالح و منافع مردم ، نظام و کشور را در نظر بگیرند و با اطلاع رسانی درست و به موقع مشکلات کشور را به مسوولان گوشزد کنند.

وی، افزود: رسانه ها با ایفای مطلوب نقش خود و هم افزایی با مدیران، موجبات توسعه و خدمات رسانی را فراهم می آورند و روح همبستگی و اتحاد را در جامعه تقویت می کنند.

یونسی،  صداقت، پاکی، خلوص، امانتداری و وجدان کاری را ازجمله خصوصیات و ویژگی های بارز خبرنگاران بیان کرد و اظهارداشت: خبرنگاران به رغم تمامی مشکلات و تنگناها ، عاشقانه و مخلصانه و به دور از هرگونه غرض ورزی مشغول تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه هستند.

معاون استاندار مازندرارن بر لزوم افزایش کیفیت کار مربوط به خبر و خبرنویسی تاکید کرد و گفت: جایگاه خبرنگاران باید به درستی تکریم شود.

اشتراک این خبر در :