مدارس سما به مدارسي نمونه و الگو تبديل شوند

 

 

 

استاندار مازندران در شوراي سياستگذاري سازمان سما استان افزود: مدارس سما با برنامه ريزي مي تواند به مدارس الگو و نمونه تبديل شود

دكتر ربيع فلاح   ظرفيت دانشگاه آزاد اسلامي و مدارس سما را بسيار بالا خواند و گفت : اين ظرفيت و پتانسيل عظيم بايد به جامعه معرفي شود و همه بايد بتوانند از اين ظرفيت ها براي توسعه و اعتلاي جامعه استفاده كنند.
وی افزود: : هوشمندسازي مدارس سما و اجراي طرح دوزبانه اين مدارس بايد به طور جدي دنبال شود

استاندار مازندران با اشاره به ضرورت جذب نيروهاي كارآمد و متخصص در مدارس و مراكز سما گفت : اگر ما بتوانيم كيفيت اين مراكز را افزايش دهيم مطمئنا با استقبال دانش آموزان و دانشجويان روبرو خواهد شد.
دكتر ربيع فلاح همچنين تاكيد كرد : در مدارس سما علاوه بر توجه به دروس اصلي بايد مهارتهاي زندگي ، هنري و فني هم مورد توجه قرار گيرد تا دانش آموزان ما چند بعدي تربيت شوند .
وي بر ارتباط بيشتر و مداوم علم و صنعت و ايجاد مدارس تخصصي ويژه در استان تاكيد كرد و گفت : ايجاد دوره هاي مهارتي براي اشتغال دانش بنيان از برنامه هاي جدي ما در استان است و مراكز دانشگاهي در اين زمينه مي توانند كمك بزرگي به توسعه و اشتغال مازندران نمايند.
استاندار مازندران همچنين از دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري و مديريت آن به عنوان يك مجموعه ارزشمند با مديريت عالي ياد كرد و گفت اين دانشگاه هم مي تواند در زمينه ايجاد مجتمع هاي پيشرفته آموزشي پيشگام باشد .
جلسه شوراي سياستگذاري سازمان سما مازندران با حضور 3 معاون دانشگاه آزاد اسلامي كشور ، رئيس و دبير منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامي و جمعي از مسئولان و مديران استان براي اولين بار در استانداري مازندران تشكيل شد
در اين جلسه در مورد توسعه و تقويت مدارس و مراكز سما بحث و تبادل نظر شد و تصميماتي گرفته شد

 

اشتراک این خبر در :