استاندار مازندران در ديدار با اعضاي كميسيون و دفتر كشاورزي اتاق ايران گفت: هيچ اراده اي جز كار و خدمت در استان وجود ندارد، مسائل سياسي و حاشيه اي را به حاشيه رانديم و اصل را بر كار و تلاش بنا نهاديم.

ربيع فلاح جلودار، با بيان اينكه طي ساليان متمادي محور توسعه در مازندران كشاورزي بيان مي شد، تصريح كرد: اما متاسفانه در حوزه زيرساخت هاي كشاورزي بسيار مشكل داريم و كمبودهاي فراواني در اين بخش در مازندران وجود دارد.

وی، درياي مازندران را ظرفيتي استثنايي در مسير توليد و اشتغال دانست و ادامه داد: از اين فرصت هم به خوبي بهره برداري نشد و متاسفانه بسياري از ذخاير ارزشمند اين دريا از بين رفته است.
نماينده عالي دولت در استان بر حضور فعال بخش خصوصي در حوزه كشاورزي و شيلات استان تاكيد كرد و اذعان داشت: اعتقاد راسخ داريم كه دولت تنها بايد سياست گذاري و پشتيباني كند و بقيه كارها دست بخش خصوصي و تعاوني ها باشد.
استاندار مازندران، بر تقويت و توسعه زيرساخت هاي صنايع تبديلي در مازندران تاكيد كرد و خطاب به اعضاي كميسيون كشاورزي اتاق ايران پيشنهاد كرد: بايد براي استفاده بهينه از ظرفيت طيور ، مركبات، كيوي، گل و گياه استان و بهره گيري مطلوب از 4 بندر استان به ويژه بند اميرآباد به عنوان بزرگترين بندر شمال كشور برنامه ريزي صورت گيرد.
فلاح، افزود: حدود 6 ميليارد متر مكعب آب سطحي در استان وجود دارد كه تنها 8 درصد آنها مهار مي شود.

اشتراک این خبر در :