مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران جمع خبرنگاران گفت: از آغاز طرح نوروزی تا کنون،  شاهد حضور 2 برابری مسافران نوروزی در مازندران هستیم.

به گزارش کیاپرس، علی شادمان در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در سخنانی به ساماندهی  گردشگران از لحاظ کمی و کیفی در این استان اشاره و تصریح کرد: تا کنون مشکل خاصی از لحاظ امکانات نقلیه ای، مکانی و فروشگاهی گزارش نشده است..

وی با بیان اینکه در صورت بروز مشکل تلاش می کنیم در کوتاهترین زمان آنرا برطرف نماییم، اظهار داشت:  با توجه افزایش ورود مسافران به مازندران، رعایت قانون و مقرارت به انحو احسن انجام می شود  لذا مشکل خاصی مشاهده نمی شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران، به پاکسازی پسماند در مسیر ساری به قائمشهر و کناره های سواحل خزر با همکاری با فعالیت NGO ها اشاره و تصریح کرد:  و امیدواریم گردشگران نوروزی برای پاکیزه نگه داشتن محیط تلاش کنند.

شادمان افزود: استاندار مازندران در نامه ای از تمامی دستگاه های اجرایی  درخواست کرد دیدگاه ها و نظرات مشخص فرهنگی شده خود را برای کاربردی کردن به استانداری اعلام نمایند.

*حضور کمرنگ متکدیان در سطح استان مازندران

وی ، از کاهش حضور متکدیان در سطح استان خبر داد وگفت: سال گذشته ابلاغیه ای برای فرمانداران برای جهت جمع آوری متکدیان  صادر شد لذا امسال شاهد حضور کمرنگ این افراد در سطح شهرها بوده ایم.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در بخش دیگری از سخناش ،  طلاق را یک آسیب اجتماعی در جامعه دانست و افزود:  طی ابلاغیه ای از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مواردی که در طلاق به عنوان آسیب در جامعه مطرح است برای تمامی دستگاه های اجرایی تعریف شده است .

شادمان اظهار داشت: مسایل اجتماعی تک ساحتی نیست بلکه همانند تمامی پدیده ها ریشه در عوامل متفاوت دارد.

اشتراک این خبر در :