مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران به مطالبات نجات غریق اشاره و تصریح کرد: امسال با پیگیری های انجام شده و اعتبار مورد نیاز در روزهای آخر سال به حساب خزانه واریز شده و اداره کل تربیت بدنی در اسرع وقت نسبت به مطالبات ناجیان در استان اقدام خواهد کرد.

به گزارش کیاپرس، علی شادمان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان مطلب بالا، افزود: امسال نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته پرداخت ها در موعد مقرر انجام خواهد شد.

وی،  ادامه داد: در گذشته اشکال در پرداخت مطالبات ناجیان به این دلیل بوده که  اعتبار تنها در زمان اجرا تامین می شده در حالی که باید از چند ماه قبل صورت می گرفت.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران به برگزاری جلسه طرح دریا برای اولین بار در فصل زمستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مسئولیت طرح دریا به صورت دستورالعمل کامل ابلاغ نشده است و فرمانداران همانند سال های گذشته این مسئولیت را بر عهده دارند.

وی، ادامه داد: طرح های اجرایی دریا در سه بخش عالی، متوسط و خرد تعریف می شود و استانداری با ارایه طرح ها و مشارکت بخش خصوصی آنها را در اختیار فرمانداران قرار می دهد .

شادمان در خصوص نقاط کور در سواحل مازندران اشاره کرد و افزود:  با توجه به 365 کیلومتر از نوار ساحلی استان نمی توان در تمامی ساحل نیرو وجود داشته باشد و رسانه ملی  باید در این راستا فرهنگ سازی انجام دهد که هر نقطه ای طرح دریا نیست و شنا کردن خطا کردن است.

وی ادامه داد: برای زیبا سازی و ایجاد امکانات مناسب در طرح های دریا نیازمند اعتبارات ملی هستیم.

اشتراک این خبر در :