با تودیع محمد اسماعیل امامزاده، عبدالحسین باقری معاون پیشین اداره عبدالحسین باقریکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

به گزارش کیاپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، در جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با تقدیر از محمداسماعیل امامزاده که 54 ماه در سمت مدیرکلی کتابخانه‌های عمومی مازندران فعالیت داشت، عبدالحسین باقری معاون پیشین او به عنوان سرپرست معرفی شد.
مدیرکل پیشین کتابخانه‌های عمومی مازندران در این جلسه با تاکید بر مقدس بودن شغل کتابداری، باور به ارزش کتاب و کتابخوانی در بستر دین را دارای اهمیت دانست.
محمداسماعیل امامزاده با اشاره به تغییر نظام مدیریتی در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، شرایط را برای وقوع اتفاقات خوب در سال جدید در مهمترین عرصه فرهنگ با تغییرات رخ داده مناسب دانست و اذعان داشت: این تغییرات منشأ تحولات شگرف و مثبتی در جهت نیل به آرمان‌های والای فرهنگی نهاد باشد که البته در گرو همت مسئولان کتابخانه‌های عمومی و کتابداران خواهد بود.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در ادامه با تشکر از زحمات ارزشمند امامزاده در طول چهار سال گذشته برایش در دیگر مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.
عبدالحسین باقری با اشاره به دغدغه‌های فراوان مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ، ابراز امیدواری کرد با تلاش‌ها و سیاست‌های آینده نهاد کتابخانه‌های عمومی، اقدامات مناسبی در جهت رفع دغدغه‌های معظم‌له و اعتلای عرصه‌های مختلف فرهنگ به خصوص در زمینه کتاب و کتابخوانی رخ دهد.

مراسم تکریم محمداسماعیل امامزاده مدیر کل پیشین کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز اواسط فروردین 93 برگزار می‌شود.

اشتراک این خبر در :