در آخرین روزهای سال 1392 استاندار مازندران با انتخاب چند رسانه خاص !!! جلسه ای با عنوان هم نشینی و گفتگو با اصحاب رسانه برگزار کرد.

عدم دعوت از رسانه های مجازی که به نگاه استاندار مازندران از جنس اصحاب رسانه نیستند ، باعث شد تا استاندار پرحاشیه مازنی این بار نقدی دیگر را به جان بخرد.

در این چند ماه از فعالیت ربیع فلاح در استانداری مازندران ، انتقادهای زیادی از سوی اقشار مختلف از جمله همکاران سابقشان در ستاد دکتر روحانی در مازندران ، نمایندگان مجلس و … از ایشان به صورت علنی و غیرعلنی عنوان شد و انگار این انتقادها آنقدر برای دکتر فلاح راضی کننده بوده که در آخرین روزهای سال 92 ، نقد رسانه های مجازی را کمبودی برای پازل خود احساس کردند.

به نظر می رسد ربیع فلاح بیشتر از آنکه به فکر تدبیر و حل مشکلات مازندرانی ها باشد ، بیشتر تمرکز خود را به ایجاد حاشیه و تهیه نقد برای دیگران معطوف کرده است تا هر از چند گاهی نقدی از سوی گروهی به سمتش جاری شود.

از این جای نوشته ، روی صحبت فقط و فقط استاندار مازندران است و بس ؛

آقای ربیع فلاح ، استاندار مازندران ؛

هیچ یک از حامیان دولت تدبیر و امید تمایل ندارند حتی یک شکست کوچک در دولت دکتر روحانی مشاهده کنند ولی انگار شما عزمتان را جزم کرده اید تا اولین شکست را بر پیکره ی دولت تدبیر و امید وارد کرده تا دکتر روحانی مجبور به عذرخواهی از مردم استان بابت انتخاب شما به عنوان استاندار مازندران شود.

آقای استاندار و سومین انتخاب مجمع نمایندگان مازندران برای این سمت ؛

در کدامین تدبیر دکتر روحانی ، اشاره شده است تا بین قشری از جامعه تفاوت قائل شوید !؟
شما که خود را در روز معارفه تان استاندار مازندران معرفی کردید نه استاندار طیف خاص ؛ چگونه با نادیده گرفتن گفتمان اعتدال بین خبرنگاران و اصحاب رسانه ، خودی و ناخودی قائل شدید!؟

جدا از اینکه این اقدام شما و استانداری مازندران ، یک توهین به رسانه های مجازی تلقی می شود ، باعث ایجاد یاس و ناامیدی بین رسانه های مجازی حامی شما ( از جمله پایگاه خبری تحلیلی مازنی نیوز ) هم شده است و در آستانه سال 93 از خداوند متعال خواستاریم که آنقدر در کارها و فعالیت های خود موفق و پیروز عمل کنید که دیگر به حمایت هیچ رسانه مجازی نیاز نداشته باشید.

و در پایان یادمان نرود که دکتر روحانی ، در پی اشتباهی ، سنت “عذرخواهی” را دوباره زنده کرد…

اشتراک این خبر در :