پیکر حسین خواجه‌وندی بر فراز دستان مردم ورزش‌دوست نوشهر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش کیاپرس به نقل از فارس ، مراسم تشییع پیکر عضو تیم ملی کشتی فرنگی جوانان پیش از ظهر امروز در میان حزن و اندوه مردم و جامعه ورزشی شهرستان نوشهر تشییع شد.

در این مراسم علاوه بر مردم شهرستان نوشهر، اعضای کادر فنی و کشتی‌گیران تیم ملی کشتی فرنگی جوانان جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند و طی آن پیکر مرحوم مرحوم حسین خواجه‌وندی ملی‌پوش 19 ساله مازندرانی اهل شهرستان نوشهر بر فراز دستان مردم ورزش‌دوست نوشهر تشییع شد.

در مراسم تشییع این ملی‌پوش مازندرانی که مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند پیکر مرحوم حسین خواجه‌وندی وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرهنگی جوانان ایران در منطقه توسکاتک نوشهر به خاک سپرده شد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در حاشیه تشییع پیکر این کشتی‌گیر ملی‌پوش مازندرانی اهل روستای سریوده کجور در جمع خبرنگاران گفت: حسین خواجه‌وندی از کشتی‌گیران به واقع با اخلاق و البته دارای توانایی‌های فنی بسیار بالایی بود که در تمرینات تیم ملی با انگیزه فراوانی تمرین می‌کرد تا بتواند همواره مدال ارزشمند طلا را برای کشورمان بدست آورد.

مهدی شربیانی افزود: این ملی‌پوش فقید مازندرانی برای انجام کار شخصی خود از کادر تیم ملی اجازه مرخصی گرفت و اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران را ترک کرد اما ساعتی بعد خبر رسید که وی بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان رسول اکرم(ص) تهران منتقل شد.

شربیانی تصریح کرد: وی هنگام بازگشت در حوالی دهکده المپیک و هنگام عبور از خیابان، خودروی “وَن” با او برخورد می‌کند و به کما می‌رود و علی‌رغم تلاش پزشکان، این ملی‌پوش ارزشمند کشورمان دار فانی را وداع گفت و جامعه کشتی کشور را عزادار کرد.

حسین خواجه‌وندی مدت هشت سال در کشتی فرنگی شهرستان نوشهر فعالیت داشت که در آذر ماه 92 در مسابقات کشتی جوانان کشور که به میزبانی نوشهر برگزار شد توانست در وزن 66 کیلوگرم مدال طلای این رقابت‌ها را بدست آورد.

اشتراک این خبر در :